Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook

CENA NEXTO

Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

10.06.2013

15.05.2011

polski

100

Poltext

978-83-7561-293-6

  • EPUB
  • MOBI

Opis

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

 

Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie. Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM. Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google.

Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords. Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook

22,41 zł 24,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,94 zł 24,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!