Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Siła narracji marketingowej – ebook

CENA NEXTO

Mirosław Bujko   Sebastian Hejnowski  

30.08.2019

30.08.2019

polski

232

MT Biznes

978-83-8087-848-8

Ocena: 5 (1 oceniający) Oceń produkt

  • EPUB
  • MOBI

Opis

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów.
Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.
Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.
***
Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.
Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.

Siła narracji marketingowej - ebook

35,91 zł 39,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

23,94 zł 39,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 5 (1 oceniający)

1 - 1 z 1 opinii

  • Ocena:5
    Paweł Owczarek/2022-12-16

    W Polsce bardzo mało jest książek o marketingu i copywritingu, a już na pewno brak książek dobrych, które rzeczywiście się do czegoś przydają. Większość zawiera albo wiedzę bardzo podstawową, którą szybko da się znaleźć w sieci, albo są one przestarzałe, a jeszcze częściej zawierają głównie bzdury. Ta książka bardzo pozytywnie się wyróżnia. W przeciwieństwie do innych publikacji operuje ona na realnych przykładach, a nie na mglistych wskazówkach. Wspaniale pokazuje ona to, jak dzisiejszy język internetu i klasyczna literatura mogą się zazębiać, co zdaje się na pierwszy rzut oka niemożliwe.

1 - 1 z 1 opinii