świat reklamy
Liczba pozycji: 4
Kobiety przełomu – ebook
Katarzyna Jurkowska Katarzyna Kościelak
W Polsce upada komunizm. Otwiera się dla nas nowy, kolorowy świat. Pojawiają się pierwsze supermarkety, nowoczesne reklamy telewizyjne, zachodnie rozrywki. Jednak lata 90. to również czas absurdów, paradoksów i zaskakujących zwrotów. W tej rzeczywistości musi się odnaleźć wiele kobiet. Polki uczą się żyć na nowych zasadach. Praca zaczyna być dla nich szansą na samorealizację. Nie tyle muszą pracować,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wymyślić miłość na nowo – ebook
Mona Chollet
W naszej kulturze panuje kult specyficznego modelu miłości, który sprowadza się do dwóch etapów: wyidealizowanego początku i tragicznego finału. Wszystko, co dzieje się pomiędzy, wydaje się nieciekawe, konwencjonalne i niegodne opowieści. Mało tego, romantyczne wyobrażenia o miłosnym związku, znajdujące odzwierciedlenie w popkulturze i społecznych przekonaniach, są zbudowane na erotyzowaniu męskiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Milczenie śniegu – ebook
Ragnar Jónasson
Seria Mroczna wyspa lodu. Tom 4 Czyż Jónasson nie jest najlepszym autorem kryminałów naszych czasów? To prawdziwy mistrz gatunku! „Times” Co 30 sekund na świecie sprzedaje się 1 książka Jónassona! Od spektakularnego debiutu islandzkiego mistrza – Milczenia lodu – minęło 5 lat. Lata 2020 i 2021 przynoszą islandzkiemu mistrzowi drugą falę triumfu: kolejny milion sprzedanych egzemplarzy, przygotowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kamp, glamour, vintage. Współczesne kategorie estetyczne – ebook
Wioletta Kazimierska-Jerzyk
Czy w dzisiejszym świecie niezliczonych przedmiotów i wrażeń, mnożących się i coraz szybciej zmieniających się potrzeb kierujemy się wartościami estetycznymi? Czy też w miejsce refleksji i decyzji aksjologicznych na dobre wkroczyły doraźne recepty aplikowane przez świat reklamy i marketingową skuteczność? Terminy „kamp”, „glamour” i „vintage” - choć uchwytne w języku współczesnej estetyki jako...Data dostępności:
Data publikacji: