101
Liczba pozycji: 5
101 mitów o seksie – ebook
Zbigniew Wojtasiński
101 mitów o seksie to kolejna książka Zbigniewa Wojtasińskiego , znanego dziennikarza, która obala popularne mity i przesądy tym razem dotyczące sfery życia seksualnego. Autor dementuje m.in., że afrodyzjaki pobudzają libido, mężczyźni częściej zdradzają niż kobiety, a uczestnictwo męża w porodzie cementuje związek.Data dostępności:
Data publikacji:
101 lekcji, które zmienią twój sposób myślenia – audiobook
Brianna Wiest
Międzynarodowy bestseller! Każdy, kto nauczy się myśleć inaczej, może wymyślić swoje życie na nowo. Droga do szczęśliwego życia rzadko jest prosta. Ale wyzwania, przed którymi stoisz, są okazją do zmiany sposobu myślenia i rozwoju. Brianna Wiest odkrywa przed czytelnikami szkodliwe wzorce myślowe i wskazuje, jak je zmienić. Zaznacza, że nie warto czekać, aż inny wszechświat zderzy się z naszym i...Data dostępności:
Data publikacji:
Zero waste. 101 sposobów na życie w zgodzie z naturą – audiobook
Kathryn Kellogg
Przeciętny mieszkaniec Polski produkuje ponad 350 kilogramów śmieci rocznie. Niestety, nie znikają one po opróżnieniu kosza. Część odpadów zostanie odzyskana, jednak wciąż zbyt wiele śmieci ląduje na składowiskach. Efektem tego jest nie tylko rosnące zanieczyszczenie powietrza, wody i gleby, ale także zbyt szybkie zużywanie zasobów Ziemi. Z powodu wiecznie niezaspokojonej potrzeby kupowania zbędnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczęśliwe małżeństwo – ebook
Jennifer Roback-Morse Betsy Kerekes
Szczęśliwe małżeństwo to zbiór 101 prostych wskazówek, podzielonych na kilka tematycznych części, skierowanych do ludzi poszukujących bliskości ze sobą nawzajem i z Bogiem. Książka ta to inspirujący poradnik, pokazujący, co zrobić, aby zbudować szczęśliwe małżeństwo. Autorki (Jennifer Roback Morse, Betsy Kerekes) w bezpośredni i dowcipny sposób przypominają o sprawach dobrze nam znanych, o których...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: