abc
Liczba pozycji: 6
ABC Budowania – eprasa – 1/2017
Data dostępności:
Data publikacji:
ABC pewności siebie i atrakcyjności – audiobook
Krzysztof Król Jan Gajos
Czy bywa tak, że: robisz coś, bo inni tak chcą? boisz się zmian, szukasz bezpieczeństwa? odczuwasz strach, gdy spotykasz się z kobietą? pracujesz jak wół, aby naprawić błędy z przeszłości? chcesz pokazać innym, że jesteś coś wart? czerwienisz się, jak ktoś Ci powie komplement? Czytasz, rozmawiasz... starasz się zrozumieć, a jednak dalej nie wiesz, dlaczego tak się dzieje. Dlaczego...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III – audiobook
Sean Masaki Flynn
W prostocie tkwi siła Dowiedz się więcej o dobrych rynkach, złym monopolu i inflacji Zrozum, skąd biorą się deficyt budżetowy i zyski z handlu Poznaj naukę o dobrobycie i rozkwicie gospodarczym W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem?...Data dostępności:
Data publikacji:
Językowe Vademecum Podróżnika cz 1 – audiobook
D. Guzik
Językowe Vademecum Podróżnika część 1 - Angielski, Francuski, Włoski Słuchaj i rozmawiaj po angielsku, francusku, włosku, hiszpańsku, niemiecku i rosyjsku. Praktyczny kurs dla tych, którzy wyjeżdżają za granicę. Kurs uczy najbardziej przydatnych zwrotów w podróży, potrzebnych na lotnisku, w hotelu, restauracji itp. Kurs ułatwia dogadanie się i załatwienie najbardziej podstawowych spraw za granicą....Data dostępności:
Data publikacji:
Językowe Vademecum Podróżnika cz 2 – audiobook
D. Guzik
Językowe Vademecum Podróżnika część 2 - Hiszpański, Niemiecki, Rosyjski Słuchaj i rozmawiaj po angielsku, francusku, włosku, hiszpańsku, niemiecku i rosyjsku. Praktyczny kurs dla tych, którzy wyjeżdżają za granicę. Kurs uczy najbardziej przydatnych zwrotów w podróży, potrzebnych na lotnisku, w hotelu, restauracji itp. Kurs ułatwia dogadanie się i załatwienie najbardziej podstawowych spraw za granicą....Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: