abc
Liczba pozycji: 5
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III – audiobook
Sean Masaki Flynn
W prostocie tkwi siła Dowiedz się więcej o dobrych rynkach, złym monopolu i inflacji Zrozum, skąd biorą się deficyt budżetowy i zyski z handlu Poznaj naukę o dobrobycie i rozkwicie gospodarczym W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem?...Data dostępności:
Data publikacji:
Warren Buffett i Philip Fisher. Selekcjonuj jak mistrzowie. Ocena firmy 15 kroków – audiobook
Mateusz Sawicki Łukasz Tomys
Gdzie Twoje szanse na awans i podwyżkę są większe? Czy w firmie prowadzonej przez kompetentnych ludzi, której sprzedaż rośnie w tempie 15% rocznie dzięki przewadze konkurencyjnej i unikalnych produktach, czy w przedsiębiorstwie, które nie posiada wspomnianych atutów i pogrąża się w marazmie? Każdy, nawet nie dysponując kapitałem do inwestowania powinien dla własnego dobra poznać mechanizmy rządzące...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching z Pasją pionierki coachingu – ebook
Opracowanie zbiorowe
Coaching Institute udostępnia od 2006r. 7 sesji online bezpłatnie pt. Skuteczny coaching w Twoim domu cele osobiste lub zawodowe - seria sesji wideo prowadzona przez Agnieszkę Przybysz pionierkę coachingu , o największym doświadczeniu w branży, w Polsce, tysiące osób już z nich skorzystało (www.coachinginstitute.biz) . Podpatruje ją też wielu coachów od samego początku działalności, uczą się o niej...Data dostępności:
Data publikacji:
Duchowa Przygoda Indie – ebook
Agnieszka Przybysz
Duchowa Przygoda Indie ; Podróże z Pasją: ciekawi ludzie, bogactwo kultury, różnorodność religii, szczęście i Duchowość. Agnieszka Przybysz pionierka coachingu. Moim drugim hobby po rozwoju osobistym, coachingu, a także wielką pasją od najmłodszych lat są podróże. Podróżowałam wielokrotnie po świecie i mieszkałam za granicą, ale nigdy dotąd w tak dużym zakresie nie dzieliłam się moimi doświadczeniami...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: