Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

artura

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Pieniądz w ekonomii i socjologii – ebook

    Artur Borcuch  

    Książka Artura Borcucha nawiązuje do wielkich postaci i ważnych wątków ekonomii i socjologii. Z jednej bowiem strony, poja­wia się w niej Adam Smith, współtwórca nowoczesnej ekonomii, z drugiej - Max Weber, klasyk światowej socjologii. Autor anali­zuje związki między tymi dwiema naukami, eksponując przede wszystkim podobne zakresy i pola badawcze. Podstawowym jednak przedmiotem dociekań jest pieniądz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,20 zł 48,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Komisja Nadzoru Finansowego w systemie finansowym Polski w latach 2006-2016 – ebook

    Ireneusz Kraś  

    Praca Pana Profesora UJK dr. hab. Ireneusza Krasia łączy w sobie refleksje politologiczne, prawne i ekonomiczne, co jest zadaniem trudnym, wymagającym istotnego przygotowania w zakresie każdej ze wspomnianych dziedzin. Autor publikacji bardzo dobrze poradził sobie z zadaniem połączenia wspomnianych refleksji tworząc dzieło o klarownym wywodzie i o znaczącej wartości informacyjnej. […] W swojej pracy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Opodatkowanie wydobycia surowców naturalnych w Polsce – ebook

    Artur Swistak  

    Autor książki podejmuje się analizy i oceny efektywności opodatkowania wydobycia surowców naturalnych w Polsce. Omawia w niej kolejno specyfikę sektora wydobywczego, w tym istotę i źródła powstawania renty surowcowej, oraz prezentuje konkluzje, jakie płyną z teorii optymalnego opodatkowania dla konstrukcji podatków surowcowych. Istotną część książki stanowi ocena efektywności ekonomicznej poszczególnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA