auto
Liczba pozycji: 5
To, co ważne – audiobook
Weronika Żymełka
Czasem potrzeba tylko chwili, by odkryć, że to, co ważne, jest na wyciągnięcie ręki. W życiu trzydziestoletniej Karoliny nie brakuje trudnych momentów. W jej pamięci wciąż powraca widmo traumatycznych wydarzeń sprzed lat, a codzienność przytłacza mnóstwem drobnych zmartwień i problemów, którym stara się jednak dzielnie stawiać czoła. Pomagają jej w tym trzy najważniejsze dla niej osoby: córka Emilka,...Data dostępności:
Data publikacji:
Koszty w firmie. Fiskus łagodnieje – ebook
Infor Biznes
"Koszty w firmie Fiskus łagodnieje Łatwiej odliczyć wydatki osobiste Przybywa interpretacji po myśli przedsiębiorców W styczniu 2016 r. minister finansów zmienił interpretację dyrektora Izby Skarbowej w Łodzi z 23 września 2015 r., który twierdził, że radca prawny nie może zaliczyć do kosztów działalności studiów doktoranckich. Zmiana tej interpretacji to dopiero pierwszy krok w dobrą stronę. Warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Powiedziała M – audiobook
Dorota Rodzim
Ona jedna, ich dwóch i... przepowiednia, która zmieni wszystko. Czy można kochać mimo zła, jakie wyrządziła druga osoba? Czy można przestać kochać „na zawołanie"? W życiu Ady Jaroszyńskiej od zawsze liczy się tylko jeden mężczyzna: Michał. Kiedy on w końcu odwzajemnia jej uczucie, wydaje się, że to początek bajki. Zaczyna się wspólne organizowanie życia – młodzi rzucają się w wir pracy, by się dorobić...Data dostępności:
Data publikacji:
Prymityw. Epopeja narodowa – audiobook
Marcin Kołodziejczyk
Na mi ł o ść bosk ą , nie chcesz czyta ć tej powie ś ci! Jeżeli jesteś w drodze do dyskontu. Albo do modnej galerii. Jeżeli pijesz piwo do biesiadnej tv. Albo wino przy muzyce klasycznej. Jeżeli nie starcza ci do pierwszego. Albo kupujesz nowe auto. Jeżeli jesteś prawdziwym Polakiem albo polactwem pogardzasz. Nie czuj się bezpieczny. I trzymaj się z dala od tej książki. Zaraza....Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: