Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

badania

Liczba pozycji: 9
  • Stokrotka – audiobook
    CENA NEXTO

    Stokrotka – audiobook

    Iwona Surmik  

    Futurystyczne opowiadanie o kobiecie zamkniętej w świecie, gdzie wśród sterylnych wnętrz panoszy się zwierzęce pożądanie. Cotygodniowe badania na obecność wirusa, nieskazitelnie białe rękawiczki - oto świat bohaterki. Tymczasem jej dni są policzone.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,59 zł 3,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,20 zł

    Więcej

    • MP3
  • Uwięzieni w przeszłości – audiobook
    CENA NEXTO

    Uwięzieni w przeszłości – audiobook

    Maria Czebotar  

    Usłyszysz własny głos, gdy wsłuchasz się w echa przeszłości Młoda studentka, która rusza w podróż, by poznać bliżej historię dziadka – byłego więźnia obozu koncentracyjnego; zagubiony chłopak z tatuażem i trudną przeszłością, szukający pomocy w psychoterapii; ratujący czyjeś życie lekarz, który musi udźwignąć ciężar przerażającej prawdy o swoim ojcu. Pewnego dnia drogi tych bohaterów skrzyżują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 24,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Norbert Oruba  

    W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook

    Liz Wiseman  

    Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Dokumenty z Łeby – audiobook
    CENA NEXTO

    Dokumenty z Łeby – audiobook

    Wakacje, nadmorski kurort, piaszczysta plaża, tłumy wczasowiczów i sprawa do załatwienia... Zaufany pracownik firmy technologicznej wykrada dokumentację nowego analizatora do badania powierzchni metali. Wyjeżdża na urlop do Łeby i zabiera dokumenty ze sobą w zamiarze sprzedaży tej wiedzy konkurencji. Na Helu, w lipcowy dzień, prawdopodobnie nastąpi finalizacja umowy. Szef okradzionej firmy zwraca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook

    Roman Kawszyn   Adam Szaran  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Odwaga w przywództwie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Odwaga w przywództwie – audiobook

    Brene Brown  

    Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    NowośćCENA NEXTO

    10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych – audiobook

    Marcin Dąbrowski  

    Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA