benjamin
Liczba pozycji: 4
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2 – ebook
Łukasz Tomys Mateusz Sawicki Justyna Jaciuk
Niniejsza publikacja przybliża postać Benjamina Grahama oraz jego najzdolniejszego ucznia, Warrena Buffetta. Skupia się na wytłumaczeniu stworzonego przez Grahama skutecznego systemu inwestowania w oparciu o analizę fundamentalną. To książka, która odpowiada na pytania takie jak: - Czy i w jaki sposób inwestować na giełdzie? - Akcje czy obligacje? A może jedno i drugie? - Jakimi kryteriami kierować...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym – ebook
Benjamin Graham
Klasyczny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi ponadczasową wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował ludzi na całym świecie. Jego filozofia „inwestowania wartościowego” – które chroni inwestorów przed podstawowymi błędami i uczy ich stosowania długofalowych strategii – od chwili pierwszego wydania uczyniła z Inteligentnego...Data dostępności:
Data publikacji:
O monarchii konstytucyjnej i rękojmiach publicznych – ebook
Benjamin Constant Adam Bosiacki
Benjamin Constant de Rebecque (1767 1830) należy do grona czołowych klasyków liberalizmu. Jego liberalizm jest określany jako integralny: zawiera gwarancje wolności, prymatu jednostki nad władzą i związanego z tym wolnościowego charakteru całego ludzkiego życia. Przeciwstawia się ograniczaniu wolności człowieka przez jakiekolwiek formy władzy państwowej, również przez kolektywizm, którego ograniczeniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji: