bez
Liczba pozycji: 34
Jak być konserwatystą – ebook
Roger Scruton
Jak być konserwatystą w kulturowo, religijnie i politycznie sceptycznej epoce? Roger Scruton przekonuje, że chociaż ludzkość może przeżyć bez konserwatywnego światopoglądu, to nie może się bez niego rozwijać. W sytuacji, gdy dominującą siłą w zachodniej polityce jest miękki lewicowy liberalizm, a większość intelektualistów utożsamia się z tak zwaną lewicą, potrzebny jest powrót do staroświeckich...Data dostępności:
Data publikacji:
Trzeba się bić z PIS o Polskę – ebook
Leszek Balcerowicz
Leszek Balcerowicz ocenia sytuację po dojściu PiS do władzy: Kaczyński – człowiek, który bez skrupułów chce zawłaszczyć Polskę. Ziobro – jedna z najbardziej odrażających postaci w polityce, Macierewicz –niezrównoważony człowiek na czele MON to prezent dla Putina, Beata Szydło i Andrzej Duda – marionetki. I przekonuje: nie pozwólmy im zmarnować Polski i naszego życia.Data dostępności:
Data publikacji:
Królewska roszada – audiobook
Eugeniusz Dębski
Zbiór opowiadań fantasy ukazujący losy dwójki przyjaciół: Hondelyka, obdarzonego zdolnością przybierania form innych ludzi, oraz jego wiernego sługi, Cadrona. Humor Eugeniusza Dębskiego oraz wciągające przygody, opisane w sposób lekki, bez zbędnego napuszenia i patosu, zapewnią doskonałą rozrywkę i poprawią nastrój.Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety wielkich handlowców – ebook
Jeffrey J. Fox
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Obrazy kierowania – ebook
Waldemar Stelmach
Postanowiłem napisać o tzw. zarządzaniu zasobami ludzkimi, ale nieco inaczej - bardziej po ludzku. Nie jest to też tradycyjna monografia, ale raczej wycinki, które chętnie akcentuję na wykładach, i które nie zawsze wchodzą w zestaw kanonów przedmiotu. Przedstawiam też uogólnione poglądy na współczesne kierowanie personelem osób, które mają za sobą niejednokrotnie kilkunastoletni staż pracy. Ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Michnikowszczyzna – ebook
Rafał A. Ziemkiewicz
Michnik nie sprawuje już rządu dusz, ale jad, który wsączył w polskie umysły, wciąż je zatruwa. Fałsze, które upowszechniała jego propaganda, wciąż˙ pokutują w publicznych sporach, a absurdy, które podniósł do roli aksjomatów, wciąż dla wielu pełnią rolę drogowskazów. Nie wolno milcząco przejść nad nimi do porządku dziennego i bez wchodzenia w polemikę, bez refleksji głosić rzeczy diametralnie sprzecznych....Data dostępności:
Data publikacji:
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem marketingu – ebook
Jeffrey J. Fox
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut....Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna promocja przy niskim budżecie – ebook
Michael Böhm
Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...Data dostępności:
Data publikacji:
Legendarna obsługa Klienta – ebook
Ken Blanchard Kathy Cuff Vicki Halsey
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...Data dostępności:
Data publikacji: