big
Liczba pozycji: 21
Nowoczesny Deweloper. Jak zarabiać na inwestycjach deweloperskich – audiobook
Daniel Siwiec
CZEGO SIĘ Z NIEJ NAUCZYSZ ? Jak znaleźć właściwy teren pod inwestycje Jak liczyć opłacalność inwestycji Jak ograniczać ryzyko związane z inwestycją deweloperską Jak unikać pułapek na różnych etapach inwestycji Jak planować skuteczny marketing i sprzedaż CO CI DA TA KSIĄŻKA? Praktyczne porady od czego zacząć działanie w branży deweloperskiej Sprawdzone przykłady opłacalnych projektów...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesny Inwestor. Jak skutecznie zarabiać na nieruchomościach – audiobook
Daniel Siwiec
Proste fakty jak czerpać duże zyski z niewielkich inwestycji w nieruchomości? To właśnie w tej branży wystarczy jeden dobry deal, żeby zarobić tyle, ile niektórzy przez rok. Naucz się zarabiać na nieruchomościach. Co da Ci ta książka ? Kreatywne modele finansowania przy niewielkim kapitale Praktyczne wskazówki jak zacząć inwestować w nieruchomości Sprawdzone strategie w co i jak inwestować...Data dostępności:
Data publikacji:
Flipy od zera – audiobook
Daniel Siwiec
„To jest wielka wartość dla każdego, kto myśli o flipowaniu”. Tomasz Kućma Daniel Siwiec – w ciągu 10 lat przeprowadził ponad 200 transakcji. Każda z nich wygenerowała średni zysk 45 000 zł. Prawie wszystkie flipy przeprowadził w Lublinie, mieście liczącym niespełna 350 000 mieszkańców. Napisał tę książkę, bo tak naprawdę to flipy były tym, co dało mu finansowy sukces i pozwoliło wejść na całkiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie czyń zła. Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nasz wszystkich – ebook
Rana Foroohar
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi...Data dostępności:
Data publikacji:
Studia Iuridica, nr 73 – eprasa
Dorota Krekora-Zając
W numerze znalazły się artykuły wybitnych naukowców z różnych państw europejskich, pracowników organizacji międzynarodowych oraz twórców polskich biobanków, które dotyczą prawnych i etycznych aspektów prowadzenia badań naukowych na ludzkich próbkach biologicznych w czasach Big Data. Publikacja na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL (CC BY 3.0 PL) (pełna treść wzorca dostępna pod adresem:...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet. Analityka danych – ebook
Kamil Czaplicki Grażyna Szpor
Analityka danych jest podstawą zmniejszania niepewności, redukowania entropii, ale jej oparcie o Big data i wspomaganie skomplikowanymi narzędziami informatycznymi niesie też nowe zagrożenia. W tej książce podejmowane są najpierw zagadnienia istoty i znaczenia analityki danych, jej e-infrastruktur i kadr oraz pozyskiwania danych do analizy. Kolejne części pokazują wykorzystanie analityki danych w...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka cyfrowa – ebook
Katarzyna Śledziewska Renata Włoch
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...Data dostępności:
Data publikacji:
ZNAK 826 3/2024. Pokolenie sztucznej inteligencji – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Pokolenie sztucznej inteligencji. Na naszych oczach dokonuje się technologiczna rewolucja. Świat cyfrowy nie tylko odpowiada na nasze potrzeby, ale kreując je, stwarza coś nowego – wraz z miejscami pracy, mediami, a także konfliktami politycznymi wychodzącymi poza przestrzeń czarnego ekranu. Sztuczna inteligencja, bohaterka licznych dzieł fikcji naukowej, jakkolwiek by się od nas różniła, jest naszą...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook
Robert Stępowski
Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacje w zarządzaniu – ebook
Regina Lenart-Gansiniec
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów...Data dostępności:
Data publikacji: