biznes internetowy
Liczba pozycji: 2
Hejt w sieci Kiedy portal odpowiada za komentarze internautów – ebook
Patryk Słowik
To, kiedy i w jakim zakresie właściciel portalu odpowiada za komentarze na nim umieszczane, jest jednym z najgorętszych tematów w orzecznictwie. 2 lutego 2016 r. zapadł istotny wyrok Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (sygn. 22947/13). Z uzasadnienia wynika, że serwis internetowy co do zasady nie ponosi odpowiedzialności za komentarze internautów, ale każdą sprawę, gdzie na jednej szali znajduje...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji: