biznes w sieci
Liczba pozycji: 7
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Web 2.0. Szanse i zagrożenia – ebook
Opracowanie zbiorowe
Niniejsza publikacja stanowi głos w dyskusji, której celem jest przedstawienie różnych spojrzeń na dobrodziejstwo i zagrożenia sieci. Materiały w niej zawarte są odzwierciedleniem tematów powyżej tylko zasygnalizowanych i ukazują różnorodność problematyki Internetu we współczesnej „płynnej nowoczesności”, jak zagrożenia związane z komunikacją internetową (tekst A. Fiałkowskiej, ochrona prywatności...Data dostępności:
Data publikacji:
Facebook – ebook
Steven Levy
Szokująca. Szczera. Prawdziwa. Zakulisowa historia jednej z najpotężniejszych i najbardziej kontrowersyjnych amerykańskich firm – Facebooka. Jako student drugiego roku Mark Zuckerberg stworzył prostą stronę internetową, która miała służyć jako kampusowa sieć społecznościowa. Dziś Facebook jest największą platformą społecznościową na świecie skupiającą prawie trzy miliardy użytkowników, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Firmy szybkiego wzrostu – ebook
Jason Lemkin Aaron Ross
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet...Data dostępności:
Data publikacji:
Człowiek z gazu. 12 sekretów Aleksandra Gudzowatego – ebook
Mirosław Cielemęcki
Fascynująca biografia jednego z najbogatszych Polaków przełomu wieków. Mirosław Cielemęcki zdradza 12 sekretów Aleksandra Gudzowatego, który zdobył swój majątek, kupując od rosyjskiego Gazpromu gaz ziemny dla Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Tylko w niewielu biografiach biznesmenów jest tak dużo, jak w historii Gudzowatego, wątków o zagrożeniu życia, podstępach polityków wobec prywatnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland – ebook
Witold Kowalski
"Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: