Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

biznes w sieci

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook

    Tomasz Reich  

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Mit przedsiębiorczości – audiobook
    BestsellerCENA NEXTO

    Mit przedsiębiorczości – audiobook

    Michael E. Gerber  

    Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Two Point Hospital - poradnik do gry – ebook

    Agnieszka "aadamus" Adamus  

    Witamy na oddziale. W Two Point Hospital twoim zadaniem jest poprowadzenie własnej sieci szpitali. Oczywiście nie jest to łatwe zadanie. Musisz bowiem nie tylko leczyć pacjentów, ale także zarabiać, by móc stale rozbudowywać swoje szpitalne imperium. Poniższy poradnik zawiera informacje, które pozwolą ci sprawnie zarządzać kolejnymi szpitalami. Znajdziesz tutaj porady odnośnie mechanik rozgrywki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,11 zł 7,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,11 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Firmy szybkiego wzrostu – ebook

    Jason Lemkin   Aaron Ross  

    Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Ile razy nadstawiasz policzek? Do trzech razy sztuka! Czym jest motywacja? Część 3 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Ile razy nadstawiasz policzek? Do trzech razy sztuka! Czym jest motywacja? Część 3 – audiobook

    Renata Zarzycka  

    Ile razy nadstawiasz policzek? DO TRZECH RAZY SZTUKA! To kolejny audiobook w formie słuchowiska  z serii „Czym jest motywacja?” (część 3). Skąd bierze się motywacja do działania, do podjęcia decyzji o wyjściu z problemu i jego zamianie na wyzwanie, do poszukiwania rozwiązań oraz zmian? Skąd człowiek znajduje na to wszystko siłę po różnego typu przejściach? Prawdopodobnie powodów jest wiele. Jednym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland – ebook

    Witold Kowalski  

    "Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 67,41 zł 74,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA