biznes w sieci
Liczba pozycji: 4
Mit przedsiębiorczości – audiobook
Michael E. Gerber
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth....Data dostępności:
Data publikacji:
Firmy szybkiego wzrostu – ebook
Jason Lemkin Aaron Ross
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet...Data dostępności:
Data publikacji:
Ile razy nadstawiasz policzek? Do trzech razy sztuka! Czym jest motywacja? Część 3 – audiobook
Renata Zarzycka
Ile razy nadstawiasz policzek? DO TRZECH RAZY SZTUKA! To kolejny audiobook w formie słuchowiska z serii „Czym jest motywacja?” (część 3). Skąd bierze się motywacja do działania, do podjęcia decyzji o wyjściu z problemu i jego zamianie na wyzwanie, do poszukiwania rozwiązań oraz zmian? Skąd człowiek znajduje na to wszystko siłę po różnego typu przejściach? Prawdopodobnie powodów jest wiele. Jednym...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: