biznesie
Liczba pozycji: 15
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie – ebook
Opracowanie zbiorowe
Publikacja adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk społecznych i podejmujących zagadnienia zarządzania jakością, marketingu relacji i zarządzania wartością dla klienta, a także do praktyków realizujących działania zawodowe w dziedzinie zarządzania, ekonomii, administracji czy marketingu (menedżerów, ekonomistów, kierowników organów administracji publicznej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wstęp do lingwistyki w biznesie – ebook
Stanisław Goźdź-Roszkowski Julia Mazurkiewicz-Sułkowska
Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu – interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktycznym, mającego na celu zapewnienie studentom zarówno kompetencji lingwistycznych, jak i menedżerskich. Zawiera definicje i analizy najważniejszych pojęć i terminów oraz teorii i innych kluczowych zagadnień wprowadzanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Prywatyzując Polskę. O bobofrutach, wielkim biznesie i restrukturyzacji pracy – ebook
Elizabeth Dunn
Prywatyzując Polskę Elizabeth Dunn to książka o tym, jak zmieniał się współczesny kapitalizm. Autorka zatrudniła w się w fabryce Alima-Gerber, gdzie z bliska obserwowała pracowników sprywatyzowanego przedsiębiorstwa w Rzeszowie. W książce opisuje, jak zmieniały się ich koncepcje własnej tożsamości, wizje miejsca w zmieniającej się rzeczywistości ekonomicznej i społecznej. Dunn pokazuje konsekwencje...Data dostępności:
Data publikacji:
Światowa Organizacja Handlu i Unia Europejska wobec nowych wyzwań we współczesnym biznesie międzynarodowym – ebook
Zdzisław W. Puślecki
Celem monografii jest przedstawienie Światowej Organizacji Handlu i Unii Europejskiej w warunkach nowych wyzwań współczesnego biznesu międzynarodowego. W perspektywie funkcjonowania WTO i Unii Europejskiej istotna jest potrzeba osłabienia neoprotekcjonizmu rolnego, a także protekcjonizmu regulacyjnego poprzez harmonizację i wzajemne uznawanie norm. Zmiany w gospodarce światowej spowodowane COVID-19...Data dostępności:
Data publikacji:
The Great Dictionary of Law and Economics. Vol. II. Polish - English – ebook
Ewa Ożga
Słownik zawiera: blisko 60 000 wyrazów, terminów, zwrotów oraz wyrażeń z zakresu prawa, bankowości, finansów, ubezpieczeń, rachunkowości i transportu, skróty powszechnie stosowane w biznesie. Nowe wydanie zostało poszerzone o ponad 3.000 wyrazów, terminów i wyrażeń. Książka stanowi niezbędne narzędzie pracy tłumacza, prawnika, ekonomisty, bankowca, agenta ubezpieczeniowego, studenta oraz każdego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dwie świątynie – audiobook
Mateusz Bajas
Jedno przypadkowe zderzenie na ulicach Łodzi może zmienić wszystko. Ślepy los sprawia, że drogi dwóch nieznających się mężczyzn na moment się przecinają. I to dosłownie. Zwykłe zderzenie na chodniku staje się sygnałem nadchodzących zmian w życiu obu bohaterów. Czy sukces – zarówno w biznesie, jak i na scenie hip-hopowej – może przynieść ból i rozczarowanie? Gdzie przebiega wątła granica między...Data dostępności:
Data publikacji:
The Great Dictionary of Law and Economics. Vol. I. English - Polish – ebook
Ewa Ożga
Drugie, zmienione, poszerzone i uzupełnione wydanie Wielkiego angielsko-polskiego słownika terminologii prawniczej i gospodarczej stanowi zbiór podstawowej terminologii wykorzystywanej w prawie, bankowości, ubezpieczeniach, rachunkowości oraz transporcie. Nowe wydanie zostało poszerzone o ponad 4.000 wyrazów, terminów i wyrażeń. Książka stanowi niezbędne narzędzie pracy tłumacza, prawnika, ekonomisty,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra – ebook
Raja Rajamannar
DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – ebook
Scott Galloway
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka wojny. Oryginalne wydanie – ebook
Sun Tzu
Sztuka wojny" to starożytny chiński traktat wojskowy napisany przez Sun Tzu, który żył około V wieku p.n.e. Dzieło to uważane jest za jeden z najważniejszych i najbardziej wpływowych tekstów dotyczących strategii wojskowej i taktyki. W swojej treści "Sztuka wojny" skupia się na sposobach efektywnego zarządzania konfliktami i prowadzenia walki, podkreślając wartość strategicznego myślenia i przewidywania.Książka...Data dostępności:
Data publikacji: