biznesowe
Liczba pozycji: 15
Business Intelligence 3/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Po pół roku od ogłoszenia pandemii w Polsce nasuwają się różne wnioski ekonomiczne, gospodarcze i biznesowe. Wiele branż zostało mocno dotkniętych skutkami decyzji wydawanych odgórnie. Branża eventowa, hotelarska czy gastronomiczna zostały z dnia na dzień pozbawione możliwości funkcjonowania. Okazuje się, że branża transportowa, o którą wszyscy się baliśmy poradziła sobie zaskakująco dobrze. Te...Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 1/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń i nieruchomości. To potężna dawka praktycznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 2/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń, nieruchomości...Data dostępności:
Data publikacji:
Forbes Women – eprasa – 2/2024
Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy - czy to kobiety, czy mężczyźni - muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy. Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Bosska – ewydanie – 1/2020
Boss:ka jest obywatelką świata, posiadającą szerokie horyzonty. To “szefowa” sama dla siebie i dla innych w swojej firmie. Pracodawczyni, dyrektorka, menedżerka, ale co najważniejsze to prawdziwa liderka. Dla kogo jest Boss:ka? Dla kobiet takich jak my. Kobiet aktywnych, przedsiębiorczych, które tworzą swoją rzeczywistość. Kreują swój świat w szacunku i empatii dla innych. Wspierają...Data dostępności:
Data publikacji:
Beauty Forum – e-wydania – 1/2024
BEAUTY FORUM - edycja polska jest czasopismem międzynarodowym, poświęconym kosmetyce profesjonalnej. Na łamach magazynu prezentujemy najnowsze osiągnięcia w branży i tendencje w światowej kosmetyce oraz aktualne informacje o markach i produktach. Szczegółowo opisujemy najnowsze technologie, aparaturę i zabiegi. BEAUTY FORUM to także platforma wymiany poglądów i opinii uznanych specjalistów i autorytetów....Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w samochodzie. W pracy – audiobook
Edgard
Angielski w samochodzie W pracy: - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów - 16 lekcji tematycznych - aktualne i przydatne zagadnienia, m.in. rozmowa o pracę, spotkania biznesowe, podwyżka, awans - niezbędne słowa i zwroty związane z pracą i karierą - teksty oraz dialogi pokazujące użycie języka w praktyce - pytania sprawdzające zrozumienie tekstów. Z kursem Angielski w samochodzie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji – audiobook
Ewa Wilmanowicz
Poznaj cechy prawdziwego lidera Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego By roztaczać szefa czar. Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie – audiobook
Michał Dusiński Tomasz Borowiec
Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują....Data dostępności:
Data publikacji: