biznesowe
Liczba pozycji: 6
Forbes Women – eprasa – 2/2024
Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy - czy to kobiety, czy mężczyźni - muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy. Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Bosska – ewydanie – 1/2020
Boss:ka jest obywatelką świata, posiadającą szerokie horyzonty. To “szefowa” sama dla siebie i dla innych w swojej firmie. Pracodawczyni, dyrektorka, menedżerka, ale co najważniejsze to prawdziwa liderka. Dla kogo jest Boss:ka? Dla kobiet takich jak my. Kobiet aktywnych, przedsiębiorczych, które tworzą swoją rzeczywistość. Kreują swój świat w szacunku i empatii dla innych. Wspierają...Data dostępności:
Data publikacji:
Beauty Forum – e-wydania – 1/2024
BEAUTY FORUM - edycja polska jest czasopismem międzynarodowym, poświęconym kosmetyce profesjonalnej. Na łamach magazynu prezentujemy najnowsze osiągnięcia w branży i tendencje w światowej kosmetyce oraz aktualne informacje o markach i produktach. Szczegółowo opisujemy najnowsze technologie, aparaturę i zabiegi. BEAUTY FORUM to także platforma wymiany poglądów i opinii uznanych specjalistów i autorytetów....Data dostępności:
Data publikacji:
Antykruchość Jak żyć w świecie, którego nie rozumiemy – audiobook
Nassim Nicholas Taleb
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z rysunkami i materiałami z wydania drukowanego!! Antykruchość pokazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim światowym bestsellerze Czarny Łabędź. Jak więc...Data dostępności:
Data publikacji:
Striptiz w erze apek i algorytmów – audiobook
Margo Koniuszewski
To opowieść o postępie, perspektywach rozwoju cyfrowego świata i naszej „intymnej” relacji z mediami społecznościowymi. Rewolucja cyfrowa ukazana jest jako synergia płynącą z interakcji BIO-TECHNO-LOGIKA. Bio, czyli człowiek, techno - to technologia, a logika - tego nie trzeba nikomu tłumaczyć. Autorka ujmuje wymiar cyber w ramy filozoficzne, naukowe i biznesowe. Zabiera słuchacza w podróż do przeszłości...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczera prawda o nieuczciwości – audiobook
Dan Ariely
„Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...Data dostępności:
Data publikacji: