budowanie
Liczba pozycji: 39
Relacje sieciowe urzędu gminy. Budowanie przewagi kooperacyjnej – ebook
Marcin Flieger
W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku – ebook
Marek Kozłowski
Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca...Data dostępności:
Data publikacji:
Budowanie związków z klientami na rynku business to business – ebook
Opracowanie zbiorowe
Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału? – ebook
Marcin Zelek
Budowanie biznesu sieciowego bez konieczności posiadania własnego kapitału jest jak najbardziej możliwe. W tej książce znajdują się skuteczne i sprawdzone metody, które zostały przetestowane przez setki osób.Data dostępności:
Data publikacji:
Newsweek Psychologia – eprasa – 3/2024
Newsweek Psychologia to magazyn, który obejmuje tematy odzwierciedlające cztery najważniejsze sfery życia człowieka: - osobistej (związki, seksualność, rodzicielstwo, rozwój) - społecznej (zjawiska, które wspierają budowanie relacji) - pracy (relacje pokoleniowe, postawy i motywacje, rozwój kompetencji) - zdrowia (wpływ kondycji psychicznej na zdrowie)Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 16,15 zł
Opinie o produkcie17,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł- Dostęp online PDF
Newsweek Psychologia – eprasa – 2/2024
Newsweek Psychologia to magazyn, który obejmuje tematy odzwierciedlające cztery najważniejsze sfery życia człowieka: - osobistej (związki, seksualność, rodzicielstwo, rozwój) - społecznej (zjawiska, które wspierają budowanie relacji) - pracy (relacje pokoleniowe, postawy i motywacje, rozwój kompetencji) - zdrowia (wpływ kondycji psychicznej na zdrowie)Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 16,15 zł
Opinie o produkcie17,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł- Dostęp online PDF
Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie – ebook
Marta Makara-Studzińska
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka Polska – ebook
Rafał A. Ziemkiewicz
Czas Unii Europejskiej w schumanowskim kształcie się skończył. Rozpoczęło się budowanie federacyjnego tworu, w którym Polska otrzymawszy łatkę nacjonalistycznego, łamiącego prawo oszołoma została wyoutowana z grupy państw zasługujących na suwerenność. Strach przed obniżeniem słupków sondażowych „zmusza” kolejnych rządzących do ślepego podporządkowywania się europejskiej władzy, nawet jeśli logika...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji: