Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

budowanie marki

Liczba pozycji: 4
  • Coaching marki osobistej czyli Kariera lidera – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Coaching marki osobistej czyli Kariera lidera – audiobook

    Sergiusz Trzeciak  

    Autor w swojej najnowszej publikacji przedstawia, czym jest marka osobista i jakie są zasady jej budowania. Podkreśla, jak ważna jest komunikacja z odbiorcami i wyznaczanie sobie jasno określonych celów. Książka opisuje rolę marki osobistej w poszczególnych grupach zawodowych. Prezentuje wskazówki dotyczące tego jak zarządzać sobą jako marką, aby wypaść wiarygodnie w oczach potencjalnych wyborców,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,46 zł 29,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Rozwój kompetencji menedżera ochrony zdrowia - praktyczny poradnika – ebook

    Marta Chalimoniuk-Nowak  

    W skutecznym zarządzaniu chodzi nie tylko o wykreowanie wizji rozwoju w dłuższej perspektywie, umiejętność planowania, delegowania i egzekwowania zadań, lecz także o zaangażowanie i motywowanie pracowników, orientację na pacjenta, a także budowanie świadomości marki placówki. Współczesny, szybko zmieniający się rynek pracy wymaga refleksji nad własnymi umiejętnościami i nieustannej pracy nad ich rozwojem....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 169,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak rozwinąć swoją karierę. O awansach, zarządzaniu i zmianach zawodu – audiobook

    Dale Carnegie  

    Rozwijanie własnej kariery można rozumieć na wiele sposobów - może to być osiąganie coraz wyższych stanowisk kierowniczych lub budowanie silnej pozycji eksperta na samodzielnym stanowisku pracy. Z pewnością jest ekscytującym i satysfakcjonującym doświadczeniem, przynoszącym korzyści finansowe. To również podnoszenie swojego statusu w firmie i we własnej społeczności oraz zwiększanie zadowolenia z pracy....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,30 zł 37,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,35 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook

    Aleksandra Czerw  

    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA