content
Liczba pozycji: 21
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
P.S. Dzięki za zbrodnie – ebook
Elly Griffiths
Hołd dla klasycznej angielskiej powieści detektywistycznej. Książka znalazła się na krótkiej liście nominowanych do nagrody CWA Gold Dagger 2021. Śmierć chorej na serce dziewięćdziesięciolatki nie powinna budzić podejrzeń. I nie budzi. W każdym razie w zeznaniu Natalki, opiekunki zmarłej Peggy Smith, detektyw sierżant Harbinder Kaur nie znajduje nic niezwykłego… Dopóki nie dowiaduje się od...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie czyń drugiemu – ebook
Vladimir Wolff
Przewrotny kryminał o służbach specjalnych, dywersantach, pieniądzach i ideałach. Młody, przystojny, bogaty i jeszcze lato, morze, kobiety, imprezy - żyć nie umierać. Jedna noc kończy tę idyllę. Rafał Adamski nic z niej nie pamięta. Gdy wszystko zaczyna świadczyć przeciw niemu, sam będzie musiał stawić czoła nieuchwytnemu wrogowi, który wie o nim o wiele za dużo… Początkujący prokurator...Data dostępności:
Data publikacji:
Jack Reacher. Nic do stracenia – ebook
Lee Child
Dwa miasteczka, a między nimi dwadzieścia kilometrów rozgrzanej szosy. Pośród tego pustkowia Jack Reacher walczy o życie i prawdę uparcie ukrywaną przez mieszkańców tej wyjątkowo niegościnnej ziemi... Nadzieja i Rozpacz. Dwa miasteczka połączone dwudziestoma kilometrami nieuczęszczanej szosy gdzieś pośród pustynnych bezkresów Kolorado. I przemierzający ją samotnie Jack Reacher, który chce tylko...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga gór – ebook
Krzysztof Mikucki
„Potęga gór” to pierwszy tomik z serii „Cytaty Gór”. Jest to książka niezwykle pięknie ilustrowana i pełna interesujących, górskich cytatów, często dających do myślenia. Autor i wydawca dołożyli wszelkich starań, aby stworzyć prawdziwą gratkę dla wszystkich miłośników literatury górskiej, bywalców festiwali i imprez górskich. Seria będzie stanowiła niepowtarzalny pretekst...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji: