content
Liczba pozycji: 15
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Gdzie jesteś, Cukierku? – audiobook
Waldemar Cichoń
Zapraszamy was do wysłuchania piątej części zabawnych opowiadań o sprytnym kocie. Niestrudzony psotnik Cukierek, kotka Tradycja oraz ich opiekunowie stali się już ulubieńcami dzieci i dorosłych. Tym razem tatę zaskoczą tajemnicze zwyczaje koszatniczki Kluzo, a Maciek sprawdzi czy przedszkole naprawdę jest okropnym miejscem. Czy da się przeżyć popołudnie z „dyscypliną” i czy dyplomacja...Data dostępności:
Data publikacji:
The Forged Coupon and Other Stories – ebook
Leo Tolstoy
At the beginning of the story, walking along an incline, some of Tolstoy’s characters lie, commit robberies and even killings. The author allows his heroes to experience feelings of satisfaction and complete impunity, after they have committed terrible atrocities. Pelageyushkin, going to the massacres, is content with one own impunity. Tolstoy conducts his heroes in hellish circles: all terrible crimes...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak sie masz, Cukierku? – audiobook
Waldemar Cichoń
Czy znacie już niesfornego kota Cukierka? Jeśli nie, to świetnie trafiliście! Posłuchajcie czwartej części zabawnych przygód pręgowanego dachowca. Zaskakujące perypetie kocura obdarzonego super talentem do psot poprawią każdemu humor. Czy uda się zmusić upartego futrzaka do zagrania tego, co zaplanował reżyser reklamy? A może zrobi on karierę na deskach rodzinnego teatru? Na kim Maciek wypróbuje...Data dostępności:
Data publikacji:
40 kg in three months how to do this – audiobook
J. Nuzrok
Have you ever been on any diet? How long? What were the effects? Did you get tired? Was it difficult? How fast did it take to return to the previous state? How do you rate yourself in these tests? Was it success or failure for you? Perhaps the answer to all these questions is contained in the content of the audiobook. The method itself boils down to shifting the weight loss process in your head, not...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadchodząca fala. Sztuczna inteligencja, władza i najważniejszy dylemat ludzkości w XXI wieku – ebook
Mustafa Suleyman Michael Bhaskar
W naszej historii falami przychodziły epidemie i katastrofy naturalne, nowe idee i rewolucje, czasy rozkwitów i upadków imperiów. Fala, która nadchodzi tym razem, zmieni wszystko. Wzburzenie powierzchni. Algorytmy samodzielnie zaczynają grać w gry i układać przynoszące zwycięstwo nowe strategie. W 2016 roku pierwszy raz program AI pokonał człowieka w go. Powstanie fali. W roku 2022 pojawia się...Data dostępności:
Data publikacji:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji: