cyfrowe
Liczba pozycji: 2
Przegląd Europejski 2021/3 – eprasa
Marta Witkowska Magdalena Dobrowolska-Opała Dorota Dziedzic Anna Gogolewska Wojciech Lewandowski Kamil Ławniczak Inna Khovrak Olga Nesterchuk Jaroslav Dvorak Labinot Hajdari Sadmir Karović Elena Kucheryavaya Aleksandra Daniluk Michał Szczegielniak Svetlana Kucheriavaia Tomasz Kasperczyk
W numerze dominują trzy tematy: nowe kierunki w teoriach integracji europejskiej, cyberprzestrzeń i media cyfrowe w Europie oraz wolontariat w czasach COVID-19. W artykułach poświęconych pierwszemu zagadnieniu autorzy z jednej strony analizują zasady i osobliwości strategii soft power różnych państw jako problemu badawczego politologii porównawczej, czy też – opierając się na dostrzeganych rozbieżnościach...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w praktyce – e-wydanie – 3/2023
Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany. Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...Data dostępności:
Data publikacji: