czym
Liczba pozycji: 199
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Adelka i kot wyjątkowy – audiobook
Anna Bichalska
Adelka marzy o własnym kocie, ale rodzice zgadzają się pomyśleć o tym dopiero, kiedy trochę podrośnie. Dziewczynka wierzy, że jej kot będzie piękny i wyjątkowy, więc cierpliwie czeka. A gdy rodzice wreszcie się zgadzają, pojawia się niespodziewany gość. Szary, niepozorny i zupełnie niewymarzony. Ale czy na pewno? Opowieść o tym, czym jest tak naprawdę prawdziwa wyjątkowość. I o tym, że czasami warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Emilka i gwiazdka z nieba – audiobook
Kamila Stokowska
AUDIOBOOK Z UDŹWIĘKOWIENIEM Nocne niebo jest piękne i pełne tajemnic. Czym są migoczące jasne punkciki? Jakie planety krążą wokół Słońca? Czy Saturn stroi się w biżuterię? Odkryj razem z Emilką planety i niesamowite zbiory gwiazd! Seria „Ziarenka piasku” to cykl lekkich, zabawnych i edukacyjnych opowiastek dla dzieci od trzech do sześciu lat. Każda książeczka zawiera rozwijające i twórcze...Data dostępności:
Data publikacji:
Inaczej o motywacji – audiobook
Andrzej Moszczyński
Motywacja to siła, która pcha nas do przodu, wyzwala w nas chęć działania i entuzjazm. Dzięki niej nasze wysiłki są nakierowane na cel i skoncentrowane na drodze prowadzącej do niego. Czym się różni motywacja wewnętrzna od zewnętrznej? Jakimi sposobami możemy wzbudzać motywację w sobie? Czy może nam w tym pomóc wizualizacja celu albo rozważanie korzyści, jakie wypływają z jego osiągnięcia? Czy warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Quo vadis – audiobook
Henryk Sienkiewicz
Nie da się prosto odpowiedzieć na pytanie, czym jest „Quo vadis”. Dla niektórych jest przede wszystkim historią miłości dwojga ludzi. Jedni dostrzegą w niej epicką panoramę starożytnego Rzymu. Drudzy powieść o szaleństwie człowieka, która wpływa na losu wielu. Dla jeszcze innych będzie obrazem szerzenia się chrześcijaństwa. Jedno jest pewne: „Quo vadis” trzeba poznać. Przetłumaczona...Data dostępności:
Data publikacji:
Russian Impossible – audiobook
Eugeniusz Dębski
Koktajle Mołotowa, porwania, podpalenia, ostrzał z karabinów maszynowych... Służby milicji w Sankt Petersburgu nie mają lekko. Kamil Stochard z ABW, przybywający kapitanowi Sukoninowi z odsieczą, próbuje nie tylko rozwikłać kryminalne zagadki. Okazuje się, że przeciwko sobie mają nie tylko najwyżej postawione osoby z władz świeckich i duchownych, ale także guimony - magiczny pomiot Cthulu. Czym zaowocuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Kominiarz - Bajka – audiobook
Lech Tkaczyk
Bajeczka, słuchowisko słowno-muzyczne, została napisana z myślą o ciekawych świata i kochających przygody maluchach. Jej autor – Lech Tkaczyk – zgodnie ze sprawdzoną zasadą „nauka poprzez zabawę”, w nowatorski i ciekawy sposób w serii książeczek „Poznajemy zawody” zapoznaje dzieci z zawodem KOMINIARZA. Wykorzystując wierszowaną formę opowieści, przystępnie tłumaczy, czym charakteryzuje się ten zawód...Data dostępności:
Data publikacji:
Kałużysko – audiobook
Anna Augustyniak
Kiedy masz sześć lat, wiesz sporo o życiu. Masz swoje zasady, których nie łamiesz - nie jesz na przykład zieleniny w żadnej postaci. Co innego naleśniki - złote, pachnące, posmarowane idealnie wysmażonymi jabłkami. Śpisz tak długo jak możesz, kładziesz się tak późno, jak się da i starasz się, by każdy dzień był wypełniony radością. Wszystko jest dobrze, aż do momentu, w którym przestaje być dobrze....Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sięgaj po swoje. 102 sposoby na budowanie pewności siebie – audiobook
Barbara Lech
A Ty? W czym jesteś świetna? W czym jesteś naprawdę dobry? Ludzie, którzy wierzą w siebie, mają w życiu łatwiej. Pewność siebie daje im dodatkową moc. Pozwala podczas autoprezentacji mówić o sobie dobrze, w pracy zgłaszać się do prestiżowych zadań, a w działaniu być skutecznym ? bo kto wierzy w siebie, ten więcej może. Czytając powyższe słowa, być może cicho wzdychasz: "Gdyby tak mieć więcej pewności...Data dostępności:
Data publikacji: