daniel g
Liczba pozycji: 5
Przypadki Robinsona Cruzoe – audiobook
Daniel Defoe
Przypadki Robinsona Cruzoe - to pierwsza część powieści podróżniczo-przygodowej Daniela Defoe. Do końca XIX wieku była najczęściej wydawaną książką na świecie. Teraz doczekała się także wersji dźwiękowej. Akcja rozgrywa się w XVII wieku. Po katastrofie okrętu Cruzzoe trafia na wyspę, która okazuje się bezludna. Uczy się życia niemal od początku… Odkrywanie na nowo funkcji podstawowych przedmiotów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Hiob. Miłość pośród popiołów – audiobook
Mesu Andrews
Dina skierowała wzrok w stronę Hioba. Pamiętaj swe własne słowa, przyjacielu. - Jej głos drżał. - "Nagi wyszedłem z łona matki i nagi tam wrócę. Dał Pan i zabrał Pan. Niech będzie błogosławione imię Pańskie."Tamtej nocy cierpiałeś z powodu tragedii, lecz twoje łzy były aktem poddania. Spojrzała mu głęboko w oczy.Wierzę, że gdy powierzamy Bogu nasze łzy, składamy Mu największą z ofiar. Po śmierci...Data dostępności:
Data publikacji:
Gwiazdy kina PRL – audiobook
Sławiomir Koper
Kino PRL-u. Możemy się zżymać na papierowe dialogi i natrętną propagandę, ale był to jedyny czas w historii polskiej kinematografii, kiedy zachodni recenzenci czekali na nowe obrazy z Polski. Scenariusze znad Wisły (jak np. „Kanał” Stawińskiego) podbijały serca włodarzy Hollywoodu, a termin „polska szkoła filmowa” został wpisany na stałe do światowego słownika popkultury. Polscy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunkowskaz - włączyć czy nie? – ebook
Daniel Żukowski
Poradnik skierowany do kierowców. Nietrudno sobie wyobrazić kolizje i wypadki spowodowane brakiem informacji o zmianie kierunku jazdy. Takie sytuacje czyhają na nas wszędzie. Kiedy więc prawidłowo włączać kierunkowskaz, by zachować bezpieczeństwo na drodze? Cel książki to zobrazowanie wszystkim użytkownikom dróg, jak w prawidłowy sposób używać tak zwanych „migaczy” w ruchu drogowym...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: