decoration
Liczba pozycji: 5
Polish Archaeology in the Mediterranean 27/2 – eprasa
Grzegorz Majcherek Iwona Zych Urszula Wicenciak Aleksandra Zych Agata Czamara Ewa Czyżewska-Zalewska Marta Momot Marek Puszkarski
Polska archeologia na Morzu Śródziemnym 27/2. Studia w Deir el-Bahari 2. Deir el-Bahari Studies 2 to drugi fascykuł rocznika (PAM 27/2), poświęcony pracom badawczym prowadzonym w świątyni królowej Hatszepsut w Deir el-Bahari. W tomie zgromadzono 18 artykułów dotyczących rozmaitych aspektów działalności ludzi w Deir el-Bahari i okolicach. Tematyka wykracza poza kwestie związane bezpośrednio ze świątynią,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nauka gry w szachy – ebook
Jose Raul Capablanca
Ta klasyczna publikacja wybitnego kubańskiego szachisty ukazała się po raz pierwszy w 1921 roku, lecz do dziś nie straciła nic na wartości. Capablanca przedstawił w niej w typowy dla siebie, lakoniczny i elegancki sposób, praktyczne zalecenia dotyczące różnych elementów i aspektów gry szachowej, ilustrując je w pouczający sposób własnymi partiami i fragmentami pojedynków innych wielkich mistrzów swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Francuski: rozmówki, dialogi, słownictwo – audio kurs + e-book
Wydawnictwo Lingo
Książka AUDIO zawiera ponad 2 godziny nagrań zwrotów i słówek z tłumaczeniami oraz dialogów, które uczą na wziętych z życia przykładach posługiwania się słownictwem z rozmówek. Wszystkie nagrania zostały uporządkowane według dwunastu głównych tematów, w ścieżki odpowiadające rozdziałom książki. Rozmówki "Powiedz to!" pomogą Ci kiedy: podróżujesz po Francji zwiedzasz zabytki, jedziesz na narty szukasz...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku – ebook
Anna Piekarczyk
Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władają tym językiem. Książka skierowana jest do menedżerów, ekonomistów, specjalistów, dyrektorów, pracowników międzynarodowych firm, studentów, oraz do wszystkich, którym w pracy...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: