decoration
Liczba pozycji: 4
Polish Archaeology in the Mediterranean 27/2 – eprasa
Grzegorz Majcherek Iwona Zych Urszula Wicenciak Aleksandra Zych Agata Czamara Ewa Czyżewska-Zalewska Marta Momot Marek Puszkarski
Polska archeologia na Morzu Śródziemnym 27/2. Studia w Deir el-Bahari 2. Deir el-Bahari Studies 2 to drugi fascykuł rocznika (PAM 27/2), poświęcony pracom badawczym prowadzonym w świątyni królowej Hatszepsut w Deir el-Bahari. W tomie zgromadzono 18 artykułów dotyczących rozmaitych aspektów działalności ludzi w Deir el-Bahari i okolicach. Tematyka wykracza poza kwestie związane bezpośrednio ze świątynią,...Data dostępności:
Data publikacji:
Francuski: rozmówki, dialogi, słownictwo – audio kurs + e-book
Wydawnictwo Lingo
Książka AUDIO zawiera ponad 2 godziny nagrań zwrotów i słówek z tłumaczeniami oraz dialogów, które uczą na wziętych z życia przykładach posługiwania się słownictwem z rozmówek. Wszystkie nagrania zostały uporządkowane według dwunastu głównych tematów, w ścieżki odpowiadające rozdziałom książki. Rozmówki "Powiedz to!" pomogą Ci kiedy: podróżujesz po Francji zwiedzasz zabytki, jedziesz na narty szukasz...Data dostępności:
Data publikacji:
eL System Antystres. Kompletny zestaw do treningu mentalnego i psychicznego dla osób przygotowujących się do egzaminu na prawo jazdy kat. B – audiobook
Paweł R. Stań
e L System ANTYSTRES to KOMPLETNY ZESTAW do treningu mentalnego i psychicznego dla osób przygotowujących się do egzaminu na PRAWO JAZDY kat. B. "eL System - Antystres" wypełnia lukę w obecnym systemie kształcenia przyszłych kierowców, jaką jest BRAK EDUKACJI w zakresie nabycia umiejętności radzenia sobie ze stresem (nie tylko na egzaminie na prawo jazdy). Większość porad, które znajdziesz w Internecie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: