dlugiej
Liczba pozycji: 9
Dumbo. ZAWSZE DO USŁUG! – audiobook
Słuchaj razem z Disneyem to kolekcja krótkich audiobooków w interpretacji znanych i lubianych aktorów. Dumbo najbardziej na świecie pragnie drzemki po długiej próbie, ale spanie będzie musiało poczekać, aż mały słonik uratuje dzień i pomoże swoim przyjaciołom. Włącz dziecku opowiastkę przed snem i cieszcie się wspólnym wieczorem.Data dostępności:
Data publikacji:
Staś Pętelka: Staś Pętelka. Najlepszy przyjaciel – audiobook
Barbara Supeł
Beztroskie wakacje kończą się, a na wszystkich przedszkolaków czeka powrót do przedszkola. Dla Stasia jest to powód do radości, ponieważ czeka na niego jego najlepszy przyjaciel! Wreszcie będą mogli się zobaczyć po długiej przerwie. Bogato ilustrowana seria dla dzieci ukazuje istotne wydarzenia z życia przedszkolaka. Każde dziecko odnajdzie tu znane mu sytuacje i wraz ze Stasiem spotka się z emocjami,...Data dostępności:
Data publikacji:
Podróże Doktora Dolittle – audiobook
Hugh Lofting
Doktor Dolittle wyrusza na wyprawę do odległych krain, podczas której czekają go zdumiewające przygody. Towarzyszy mu jako asystent Tomek Stubbins i to właśnie on snuje opowieść o tej ekscytującej podróży. W towarzystwie swoich ukochanych zwierząt z papugą Polinezją na czele bohaterowie udają się na tajemniczą wyspę Czepiaków w poszukiwaniu zaginionego podróżnika, Długiej Strzały. Po wielu fascynujących...Data dostępności:
Data publikacji:
Gra w rasy – ebook
Przemysław Wielgosz
Przywykliśmy do interpretacji rasizmu jako zestawu stereotypów i uprzedzeń. Przemysław Wielgosz proponuje znacznie głębszą analizę tego zjawiska, poszukując jego korzeni w długiej historii narodzin i ekspansji kapitalizmu. W fascynującej książce łączy dwie, rzadko rozpatrywane razem perspektywy: lokalną, odnosząca się do pańszczyzny i późniejszego „urasowienia” klasy ludowej w naszej części Europy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników – ebook
Joanna Żukowska
Autorka omawia 10 powszechnie stosowanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia podyplomowe. Wskazuje, jak dopasować konkretne działania do potrzeb danych odbiorców. W książce opisano także kluczowe modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników, którymi są: czteropoziomowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Strzęp – ebook
Philippe Lançon
Philippe Lançon, współpracownik francuskiego dziennika „Libération”, a także felietonista satyrycznego tygodnika „Charlie Hebdo”, może śmiało powtarzać, iż los darował mu drugie życie. 7 stycznia 2015 roku został ciężko ranny w zamachu terrorystycznym, do którego doszło w lokalu redakcji drugiej ze wspomnianych gazet. Jest jednym z nielicznych, którzy przeżyli… „Pocisk zgruchotał mu dolną szczękę i...Data dostępności:
Data publikacji:
Skąd przyszedł pies? – audiobook
Dorota Sumińska
Nowy audiobook Doroty Sumińskiej dla żądnych wiedzy młodych czytelników w interpretacji Krystyny Czubówny. Jeśli pokochaliście ciekawostkową serię Dlaczego, dlaczego, dlaczego?, z pewnością z wypiekami na twarzy będziecie czytać Skąd przyszedł pies?... To książka popularnonaukowa i powieść drogi w jednym. Nie jest to jednak zwykła droga. Raczej pasjonująca wędrówka przez wieki, epoki, pokolenia… ...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak się uczyć – ebook
Ron Fry
Program, który pomógł milionom uczniów i studentów uczyć się mądrze i skutecznie. Jak się uczyć przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przykładami – dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształcenia. Jeśli jesteś uczniem starszych klas szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum/technikum. Jeśli jesteś studentem. Jeśli starasz się o stypendium...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: