drozda
Liczba pozycji: 5
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Składniki Twojego Sukcesu – audiobook
Piotr Stawiński
Piotr Stawiński to świetny handlowiec i wieloletni menadżer, od kilkunastu lat zarządzający zespołem kilkudziesięciu osób. W swojej książce poddaje osądowi zgromadzone przez lata doświadczenia, weryfikuje poglądy, snuje refleksje i wyciąga wnioski. Czyni to, aby podzielić się własną wiedzą z czytelnikiem pragnącym odnieść sukces zawodowy. W siedemnastu niezbyt długich rozdziałach przedstawia mnóstwo...Data dostępności:
Data publikacji:
Dwa tysiące. Instrukcja obsługi polskiej urbanizacji w XXI wieku – ebook
Łukasz Drozda
Książka Łukasza Drozdy to przewodnik po polskim nieładzie przestrzennym. Pomaga zrozumieć takie zjawiska jak fenomen grodzonych osiedli, pasteloza czy specustawa mieszkaniowa, określana już żartobliwie mianem Lex Deweloper. Nieład przestrzenny, dzika reprywatyzacja, natłok reklam. Kolorystyka zabudowy wynikająca z aktualnych promocji w marketach budowlanych. Pogłębiająca się deregulacja urbanistyki....Data dostępności:
Data publikacji:
Lewactwo. Historia dyskursu o polskiej lewicy radykalnej – ebook
Łukasz Drozda
„Autor bardzo wnikliwie zanalizował badane zjawiska, selekcjonując przy tym liczne absurdy wynikające z mitologizacji pojęcia "lewactwo". To jedna z najbardziej oryginalnych prac naukowych na temat szeroko pojętej polskiej lewicy” - z recenzji prof. Rafała Chwedoruka (Instytut Nauk Politycznych UW) . Lewactwo. Historia dyskursu o polskiej lewicy radykalnej to książka objaśniająca jak narodziło się...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji: