dzieł sztuki
Liczba pozycji: 4
Plejada oszustów. 40 sposobów na nieuczciwe zdobycie pieniędzy – ebook
Przemysław Słowiński
Sylwetki 40 najsłynniejszych kombinatorów, mistyfikatorów, szulerów, fałszerzy, naciągaczy i hackerów. Są wśród nich osoby, które prowadziły przestępczy proceder wyłącznie dla pieniędzy, jak również osoby, które dokonywały oszustw dla kariery i sławy. Autor przedstawia w książce głośne oszustwa naukowe, literackie, komputerowe, medialne, fałszerstwa dokumentów, pieniędzy czy dzieł sztuki. Pokazuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Jim Henson. Tata Muppetów – ebook
Brian Jay Jones
Biografia jednego z najbardziej nowatorskich artystów XX wieku: niezrównanego, niezastąpionego Jima Hensona. Był marzycielem. Jego brodata twarz stała się rozpoznawalna na całym świecie. Któż nie zna Kermita, Berta i Erniego, panny Piggy czy Wielkiego Ptaka. Muppety – choć przyniosły mu sławę – były tylko częścią jego wyjątkowej historii. Korzystając z setek godzin wywiadów z rodziną, przyjaciółmi...Data dostępności:
Data publikacji:
Wzorce Tom II: Sun Zi i jego Sztuka wojny – ebook
Piotr Plebaniak Jerzy Bralczyk Tomasz Witkowski Naval Naval Andrzej Kruczyński Radosław Sikora
W najgłębszym sensie wojna to konfrontacja dwóch ludzkich woli Dlatego zawarty w tej książce przekład traktatu Sztuka wojny, bezpośrednio z języka chińskiego, jest tylko punktem wyjścia, jedną z wielu wizji wojny. Ten tom, zredagowany przez Piotra Plebaniaka, jest studium praktyki i filozofii konfliktów, który wzbogacili swoimi wypowiedziami ponad dwudziestu ekspertów, m.in. dr Tomasz Witkowski,...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: