dziennikarstwa
Liczba pozycji: 6
Newsweek Polska – e-wydanie – 22/2024
Newsweek , obecny w Polsce od 2001 roku, jest najchętniej czytanym polskim tygodnikiem opinii. Co tydzień zapewnia swoim czytelnikom aktualny i wyrazisty obraz polityki, gospodarki, nauki i kultury. Newsweek od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie już na początku swojego istnienia spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników i od lat zajmuje pozycję...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 9,03 zł
Opinie o produkcie9,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,03 zł- Dostęp online PDF
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata – ebook
Walt Bogdanich Michael Forsythe
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Krytyka Polityczna nr 44 Koniec prasy. Będziecie tęsknić? – eprasa
Opracowanie zbiorowe
W tym numerze zajmujemy się współczesnymi przemianami na rynku prasy. Dlaczego nakłady wszystkich poważnych tytułów spadają na łeb na szyję? Dlaczego zamiast czytać poważne eseje w gazetowych działach opinii wolimy czytać 140-znakowe wiadomości na Twitterze albo oglądać zdjęcia kotków w internecie. Czy serwisy w rodzaju Wykopu czy Reddita pełnią dziś rolę, którą dawniej odgrywały dzienniki? Czy właśnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Laboratory of Reportage – ebook
Ivan Dimitrijević
The authors present the theoretical and conceptual foundation of the Laboratory of Reportage, established by the remarkable reportage writer Marek Miller. The Laboratory of Reportage operates at the Faculty of Journalism, Information and Book Studies of the University of Warsaw. Papers presented in the book give insight in the status of reportage as practice and a form of journalistic and journalistic-literary...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook
Jacek Barlik
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – ebook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...Data dostępności:
Data publikacji: