dziennikarstwa
Liczba pozycji: 5
Newsweek Polska – e-wydanie – 20/2024
Newsweek , obecny w Polsce od 2001 roku, jest najchętniej czytanym polskim tygodnikiem opinii. Co tydzień zapewnia swoim czytelnikom aktualny i wyrazisty obraz polityki, gospodarki, nauki i kultury. Newsweek od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie już na początku swojego istnienia spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników i od lat zajmuje pozycję...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 9,03 zł
Opinie o produkcie9,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,03 zł- Dostęp online PDF
Newsweek Polska – e-wydanie – 19/2024
Newsweek , obecny w Polsce od 2001 roku, jest najchętniej czytanym polskim tygodnikiem opinii. Co tydzień zapewnia swoim czytelnikom aktualny i wyrazisty obraz polityki, gospodarki, nauki i kultury. Newsweek od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie już na początku swojego istnienia spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników i od lat zajmuje pozycję...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 9,03 zł
Opinie o produkcie9,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,03 zł- Dostęp online PDF
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor. Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę...Data dostępności:
Data publikacji:
Krytyka Polityczna nr 44 Koniec prasy. Będziecie tęsknić? – eprasa
Opracowanie zbiorowe
W tym numerze zajmujemy się współczesnymi przemianami na rynku prasy. Dlaczego nakłady wszystkich poważnych tytułów spadają na łeb na szyję? Dlaczego zamiast czytać poważne eseje w gazetowych działach opinii wolimy czytać 140-znakowe wiadomości na Twitterze albo oglądać zdjęcia kotków w internecie. Czy serwisy w rodzaju Wykopu czy Reddita pełnią dziś rolę, którą dawniej odgrywały dzienniki? Czy właśnie...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji: