dziennikarstwa
Liczba pozycji: 5
Polska Metropolia Warszawska – e-wydanie – 39/2024
POLSKA Metropolia Warszawska to jeden z najbardziej opiniotwórczych tytułów w naszym kraju. Dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i w piątki, proponujemy naszym Czytelnikom dawkę sprawdzonych informacji i najlepszej publicystyki. Kultura, sport, polityka, wydarzenia z kraju i świata to pola naszego zainteresowania. Oferujemy dużą dawkę dobrego i sprawdzonego dziennikarstwa. Lubisz czytać sięgnij po ...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,51 zł
Opinie o produkcie3,69 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,69 zł- Dostęp online PDF
Polska Metropolia Warszawska – e-wydanie – 38/2024
POLSKA Metropolia Warszawska to jeden z najbardziej opiniotwórczych tytułów w naszym kraju. Dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i w piątki, proponujemy naszym Czytelnikom dawkę sprawdzonych informacji i najlepszej publicystyki. Kultura, sport, polityka, wydarzenia z kraju i świata to pola naszego zainteresowania. Oferujemy dużą dawkę dobrego i sprawdzonego dziennikarstwa. Lubisz czytać sięgnij po ...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,51 zł
Opinie o produkcie3,69 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,69 zł- Dostęp online PDF
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata – ebook
Walt Bogdanich Michael Forsythe
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook
Jacek Barlik
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – ebook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...Data dostępności:
Data publikacji: