dziennikarstwa
Liczba pozycji: 5
Morze, Statki i Okręty – e-wydanie – 3-4/2024
Specjalistyczne czasopismo morskie kontynuujące najlepsze tradycje polskiego dziennikarstwa marynistycznego, tworzony na wybrzeżu przez ludzi morza dla wszystkich, którzy interesują się flotą pełnomorską, a przede wszystkim morskimi zbrojeniami i kampaniami wojennymi.Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Morze, Statki i Okręty - Numer specjalny – e-wydanie – 6/2016
Specjalistyczne czasopismo morskie kontynuujące najlepsze tradycje polskiego dziennikarstwa marynistycznego, tworzony na wybrzeżu przez ludzi morza dla wszystkich, którzy interesują się flotą pełnomorską, a przede wszystkim morskimi zbrojeniami i kampaniami wojennymi. Zawiera mniejszą ilość tematów, szerzej opracowanych.Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 12,30 zł
Opinie o produkcie12,95 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,95 zł- Dostęp online PDF
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata – ebook
Walt Bogdanich Michael Forsythe
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook
Jacek Barlik
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – ebook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...Data dostępności:
Data publikacji: