dziennikarstwa
Liczba pozycji: 9
Esy floresy – audiobook
Katarzyna Obodzińska
Lekka i zabawna powieść o przyjaźni, zrozumieniu ...i kwiatach. Ambitna studentka dziennikarstwa spotyka na swojej drodze Adama, doświadczonego już dziennikarza. Oboje są wrażliwi na ludzką krzywdę - oburza ich brawura i lekkomyślność. Czy uda im się przetrwać zawirowania losu?Data dostępności:
Data publikacji:
Frat Boy – audiobook
Sylwia Zandler
Autorka bestsellerowej serii „Royal Trilogy”! Jillian Wheeler, dziewiętnastoletnia studentka dziennikarstwa, przeprowadza wywiad z Kyle’em Sanfordem, należącym do bractwa zawodnikiem uczelnianej drużyny futbolu amerykańskiego. Chłopak przez przypadek zdradza Jillian informacje mogące zniszczyć karierę trenera drużyny. Kiedy inni zawodnicy dowiadują się o szczegółach, stają w obronie mentora i wszelkimi...Data dostępności:
Data publikacji:
Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata – ebook
Walt Bogdanich Michael Forsythe
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Blanka L - Sława, pieniądze i seks – audiobook
Tomasz Wandzel
Blanka L. to celebrytka. W telewizji prowadzi własny talk-show, a na Instagramie obserwuje ją kilkaset tysięcy osób. Ubiera się wyłącznie na różowo, jeździ lexusem w landrynkowym kolorze, uwielbia podróże do egzotycznych miejsc, a forsy ma jak młynarz mąki. Z kolei Olek, to zwyczajny chłopak z warszawskiej Pragi, który dopina magisterkę z dziennikarstwa, wyrywa dziewczyny na Tinderze, a na życie zarabia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeden błąd – audiobook
Anna Szafrańska
Dominika i Oliwier są parą od wielu lat. Ona wkrótce rozpocznie swoją pierwszą pracę jako nauczycielka w liceum, on ma zostać wspólnikiem w kancelarii jej ojca. Pozornie wszystko układa się tak, jak powinno, a jednak im bliżej daty ślubu, tym częściej Dominika ma wątpliwości co do przyszłości związku z apodyktycznym, impulsywnym narzeczonym. Sytuację komplikuje fakt, że jeden z jej uczniów staje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie taki diabeł straszny Tom 1: Diabeł z Hollywood. Nie taki diabeł straszny. Tom 1 – audiobook
Elizabeth O'Roark
„Diabeł z Hollywood” to romans, w którym pewien szef z piekła rodem spotyka asystentkę obdarzoną wyjątkowo ciętym językiem. Co z tego wyniknie? Płomienny romans czy katastrofa? Czasem w życiu nadchodzi taki moment, że trzeba schować dumę do kieszeni i zdobyć się na coś, czego w innej sytuacji nigdy by się nie zrobiło. Tali przekonała się, jakie to uczucie, kiedy przekroczyła próg apartamentu słynnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Właśnie tak! – audiobook
Anna Szafrańska
Dwudziestoczteroletnia Stefania doskonale wie, jak smakuje sukces. Skończyła z wyróżnieniem studia dziennikarskie, pracuje w prestiżowym piśmie kobiecym, a jej książki cieszą się niesamowitą popularnością wśród nastolatek. Stać ją na mieszkanie w centrum Warszawy, dobry samochód i markowe ciuchy. Kiedy z rodzinnej Drzewicy, z której wyjechała jako nastolatka, przychodzi zaproszenie na ślub jej kuzynki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook
Jacek Barlik
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – ebook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...Data dostępności:
Data publikacji: