Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

efektywność

Liczba pozycji: 56
  • CENA NEXTO

    Bariery w zarządzaniu międzykulturowym. Perspektywa filii zagranicznych korporacji transnarodowych – ebook

    Małgorzata Rozkwitalska  

    W warunkach ekspansji biznesu międzynarodowego i wzrostu liczby filii zagranicznych, w których zachodzą interakcje międzykulturowe, istnieje potrzeba rozwoju wiedzy i prowadzenia badań w zakresie zarządzania tymi interakcjami. Dyscyplina zarządzania międzykulturowego znajduje się przy tym we wstępnej fazie rozwoju i obszar ten jest stosunkowo słabo opisany w literaturze, zwłaszcza w odniesieniu do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,76 zł 70,85 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,76 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient – ebook

    Roman Wendt  

    S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,99 zł 69,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki – ebook

    Teresa Słaby   Daria Bazydło-Egier  

    Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw – ebook

    Dariusz M. Trzmielak   Małgorzata Grzegorczyk   Bogdan Gregor  

    Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki poprzez udoskonalenie współpracy pomiędzy sektorem nauki i biznesu. Autorzy diagnozują sytuację polskich uczelni w zakresie komercjalizacji wyników badań oraz współpracy z biznesem, badają...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kultura pracy menedżera – ebook

    Stanisław Milczarek  

    Omawiając zagadnienia związane z tworzeniem kultury pracy, w tym kultury pracy menedżera, odnosimy się do procesu pracy i środowiska pracy. Tych kultur nie da się opisać jednym zdaniem. Odzwierciedlają one bowiem merytoryczne treści pracy, zachowania uczestników procesu pracy i ich oceny wraz ze skutkami z punktu widzenia systemu. Ta wielowątkowość i złożoność (wzajemność powiązań i oddziaływań) jest...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 50,40 zł 56,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Budżetowanie w ochronie środowiska – ebook

    Beata Filipiak   Konrad Kochański   Piotr Szczypa  

    Coraz częściej przedsiębiorstwa dążą do wpisania zasad społecznej odpowiedzialności w swoją działalność. Przejawem tego jest orientacja na zrów­noważony rozwój traktujący zasoby naturalne jako dobro szczególne, podlegające gospodarowaniu z zachowaniem zasady oszczędności i zgodności ze środowiskiem. Zaostrzane zostają również przepisy prawa regulujące przemysłowe wykorzystanie środowiska naturalnego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,29 zł 16,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,29 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Office Samurai: Lean w biurze – ebook

    Michał Wolak   Andrzej Kinastowski  

    LEAN / KAIZEN Office Samurai to książka napisana przez praktyków wdrażających Lean w środowisku biurowym dla praktyków chcących: • zacząć usprawniać procesy biurowe wykonywane codziennie w pracy, • doskonalić się w obszarze wdrażania Lean, • uporządkować swoją wiedzę. Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,94 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników – ebook

    Piotr Prokopowicz  

    W publikacji przedstawiono najważniejsze elementy procesu rekrutacji i selekcji z punktu widzenia najnowszych międzynarodowych badań naukowych z tej dziedziny. Autor kompleksowo, przystępnie i z humorem omawia m.in. takie tematy jak: - psychologia rekrutacji i selekcji, - analiza pracy a modelowanie kompetencji, - efektywność pracy i jej pomiar, - testy psychometryczne, - badanie zachowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,38 zł 75,98 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów – ebook

    Marcelina Rawka  

    Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 56

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA