Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ekonomista

Liczba pozycji: 9
  • Mowa Na Obchód – ebook

    Piotr Maleszewski  

    Dzieło Piotra Maleszewskiego. Piotr Maleszewski, to ekonomista, publicysta, działacz polityczny.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Poranki Karlsbadzkie – ebook

    Tomasz Potocki  

    Dzieło Tomasza Potockiego. Tomasz Potocki to ziemianin, oficer, działacz społeczny, ekonomista, publicysta. Pisał pod pseudonimem Adama Krzyżtopora.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Głos – ebook

    Fryderyk Skarbek  

    Fryderyk Florian Skarbek h. Abdank (ur. 15 lutego 1792 w Toruniu w Pałacu Fengerów, zm. 25 września 1866 w Warszawie) – hrabia, polski ekonomista, powieściopisarz, historyk, działacz społeczny i polityczny.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający)
    • EPUB
  • Obrzęd – ebook

    Józef Supiński  

    Supiński Józef (1804-1893), ekonomista i filozof. Studiował w Warszawie i w Paryżu, dokąd musiał wyemigrować po upadku powstania listopadowego. Wrócił do Polski w 1844 osiedlając się we Lwowie i pracując w lwowskim Towarzystwie Kredytowym Ziemskim.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • O Początku Narodów – ebook

    Walter Bagehot  

    Angielski dziennikarz , który żył w latach 1826 - 1877. Pracował m.in.. Dla gazety "The Economist" Był pierwszym ekonomistą , który dyskutował na temat konceptu cyklu biznesowego.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Do Mieszczaństwa – ebook

    Pierre J. Proudhon  

    Dzieło Pierra Josepha Proudhona. Pierre Joseph Proudhon to francuski polityk, ekonomista, socjolog i dziennikarz. Uważany za ojca anarchizmu, jako pierwszy proponowany przez siebie system nazwał anarchią a siebie samego anarchistą. Jego mizoginizm jest dziś uważany za niespójny z koncepcją wolności jednostki. Stworzył podwaliny pod anarchistyczny indywidualizm, gwałtownie atakował państwo, Kościół...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Go global! – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Go global! – audiobook

    Krzysztof Rybiński  

    Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,45 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Megazagrożenia 10 trendów niebezpiecznych dla naszej przyszłości – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Megazagrożenia 10 trendów niebezpiecznych dla naszej przyszłości – audiobook

    Nouriel Roubini  

    Autor bestsellerowej książki Ekonomia kryzysu uważa, że zmierzamy ku największej katastrofie gospodarczej naszego życia, która nastąpi, jeśli nie stawimy czoła dziesięciu megazagrożeniom. Światowej sławy ekonomista Nouriel Roubini był nazywany Doktorem Zagładą (ang. Dr Doom), dopóki nie spełniły się jego ostrzeżenia przed kryzysem na rynku nieruchomości w 2008 roku i wielkim kryzysem finansowym z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,64 zł 74,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,64 zł

    Więcej

    • MP3
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA