esencjä…
Liczba pozycji: 5
Esencja – audiobook
Krzysztof Bonk
Walczące ze sobą serce i umysł to motyw przewijający się w literaturze od wieków - jednak jak duże mogłyby wyrządzić szkody, gdyby posiadały ciało? I zupełnie rozbieżne cele, do których dążyłyby po trupach? A jeśli dodamy do tego magię, zupełnie nieoczywistych bohaterów i dozę czarnego humoru, wtedy otrzymamy... Esencję.Data dostępności:
Data publikacji:
Zapach Mazur – audiobook
Małgorzata Manelska
Odpocznij na Mazurach, słuchając cykania świerszczy i rozkoszując się zapachem skoszonej trawy, sosnowego lasu i smakiem rozgrzanych w lipcowym słońcu jagód. To 1 część serii Zapach Mazur. Towarzysz Julce w podróży do serca Mazur, gdzie odkrywa tajemnice ukryte przez pokolenia. Spotkanie z nieznaną krewną, Gertrudą, rozpoczyna pełną niespodzianek opowieść. Sekrety rodzinne ujawniają się na dziewięćdziesiątych...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprawy sercowe – audiobook
Thomas Morris
Serce – najgłębsza tajemnica, dom duszy, esencja życia i źródło sił duchowych. Przez tysiące lat pozostawało niedostępne dla medyków zarówno ze względu na kulturowe i religijne tabu, jak i ze względów praktycznych: skoro pacjent miał pozostać żywy, serce nie mogło przestać bić – a jak operować organ pozostający w ciągłym ruchu? Thomas Morris, ceniony dziennikarz BBC, relacjonując jedenaście przełomowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Wszyscy jesteśmy hipsterami – audiobook
Daniel Radecki
Wszyscy jesteśmy hipsterami. Urodzeni w Polsce A, B i C, emigrujący do dalszych i bliższych krajów, samotni czy sparowani, ułomni czy wybitni, poszukujemy własnego stylu, tożsamości i niepowtarzalnej drogi przez życie. Pielgrzym to człowiek, który w jednym momencie stracił niemal wszystko: rodziców, dziewczynę, perspektywy na przyszłość. Pogrążony w stagnacji, szukający pocieszenia w przygodnych miłościach...Data dostępności:
Data publikacji:
Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook
Richard P. Rumelt
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...Data dostępności:
Data publikacji: