fast
Liczba pozycji: 5
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Krótkie teksty na szybkie czasy Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie - liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania. By zwyciężyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Neurologia zachcianek. – ebook
Judson Brewer
Za kształtowanie wszystkich nawyków odpowiada większy wzrost dopaminy w naszym mózgu. Ten neuroprzekaźnik może również pomóc nam w przyjemny sposób zerwać ze złymi przyzwyczajeniami i pozwolić na stopniowe tworzenie ich zdrowych odpowiedników. W książce znajdziesz sposoby na pokonanie zachcianek umysłu oraz wyjaśnienie, jak świadomość może łatwo skrócić destrukcyjne nawyki poprzez wzmocnienie samokontroli....Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski Discover USA – audiokurs + ebook
EDGARD
Audio Kurs Angielski Discover USA dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych Prawie wszystko, co musisz wiedzieć o Stanach Zjednoczonych! Seria Discover to wyjątkowe kompendium wiedzy o Wielkiej Brytanii i USA. Opracowano ją specjalnie z myślą o osobach, które chcą doskonalić rozumienie ze słuchu oraz poznać i poszerzyć słownictwo związane z życiem codziennym, stereotypami, tradycją, polityką i...Data dostępności:
Data publikacji:
40 kg in three months how to do this – audiobook
J. Nuzrok
Have you ever been on any diet? How long? What were the effects? Did you get tired? Was it difficult? How fast did it take to return to the previous state? How do you rate yourself in these tests? Was it success or failure for you? Perhaps the answer to all these questions is contained in the content of the audiobook. The method itself boils down to shifting the weight loss process in your head, not...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: