firmowe
Liczba pozycji: 3
Magiczny Nowy Jork. Część I – ebook
Diana Palmer
Ivory kończy z wyróżnieniem szkołę dla projektantów i szybko dostaje pracę marzeń. Jednak jej kariera w prestiżowej nowojorskiej firmie odzieżowej nie rozwija się pomyślnie. Nie ma mowy o stworzeniu własnej kolekcji, gdy jest się… asystentką asystentki. Przełom nadchodzi, gdy Ivory wkłada na firmowe przyjęcie sukienkę własnego projektu. Zwraca uwagę Curry’ego, właściciela firmy, który...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: