Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

food

Liczba pozycji: 5
  • BestsellerCENA NEXTO

    Good Food Edycja Polska – e-wydanie – 12/2019

    Good Food to największy tytuł kulinarny w Wielkiej Brytanii. Ma też wszelkie cechy, by podbić serca kulinarne polskich czytelników. To idealny magazyn dla osób, które czerpią przyjemność z przebywania w kuchni i przyrządzania ciekawych potraw „od zera”. Na punkcie takiej kuchni szaleją teraz Anglicy. Wszystkie przepisy są starannie sprawdzone, a gwarancją ich jakości jest rzetelność...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 7,60 zł 8,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,60 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • Emocjonalny fast food – audiobook
    CENA NEXTO

    Emocjonalny fast food – audiobook

    Alan Wysocki  

    Ile zaryzykujesz, by spełnić wszystkie swoje fantazje? Kiedy jesteś menadżerem w międzynarodowej korporacji i na co dzień obracasz się w typowo męskim środowisku, pojawienie się w twojej załodze seksownej, zgrabnej kobiety może zwiastować tylko jedno – poważne kłopoty. Przez pewien czas starasz się utrzymać na wodzy swoje fantazje, ale przecież doskonale wiesz, że zakazany owoc kusi najbardziej, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,49 zł 14,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Olive Edycja Polska – e-wydanie – 3/2016

    „Oliwki” rozkoszne smaki! Nazwa „Olive” idealnie przystaje do najbardziej lubianego na świecie czasopisma kulinarnego, określanego jako „Britain’s brightest food magazine”. Wydawany w wielu krajach na licencji brytyjskiej magazyn „Olive”, budzi wśród czytelników kulinarne pasje. Rzecz oczywiście nie tylko w nazwie. Trzeba przyznać, że redakcja robi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,70 zł 6,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,70 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Folklore in the Digital Age: Collected Essays. Foreword by Andy Ross – ebook

    Violetta Krawczyk-Wasilewska  

    Online and digital cultures are among the most personally gripping effects of globalisation in our increasingly networked world. While global multimedia culture may seem to endanger traditional folklore, there is no doubt that it creates new folklore as well. Folklore in the Digital Age vividly illustrates the range of e-folklore studies in updated papers and essays from the author’s 21st-century...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,86 zł 20,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,86 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA