Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

forbes

Liczba pozycji: 4
  • BestsellerCENA NEXTO

    Forbes – e-wydanie – 5/2024

    Lider wśród magazynów biznesowych Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska. FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku. To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,15 zł 17,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (8 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Forbes Women – eprasa – 2/2024

    Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy - czy to kobiety, czy mężczyźni - muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy. Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,20 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,20 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook

    Scott Galloway  

    Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA