forbes
Liczba pozycji: 9
Uleczy nas miłość – ebook
Emily Forbes
Księżniczka Viktoria upatruje w zagranicznej wyprawie szansy na przygodę, bez ograniczeń obowiązujących w rodzinach królewskich. Przyjmuje propozycję swego kuzyna, by wyprawić się incognito do Australii i w mediach społecznościowych relacjonować Olimpiadę Weteranów. Po obiekcie olimpijskim oprowadza ją doktor Campbell Hamilton. Od pierwszej chwili Viktoria ma wrażenie, że są sobie przeznaczeni. Campbell...Data dostępności:
Data publikacji:
Szaleństwo jednej nocy – ebook
Katherine Garbera
Danni Eldridge, projektantka biżuterii, chce rozwinąć firmę, stać się sławna i bogata. Ma nadzieję, że na weselu przyjaciółki nawiąże kontakty biznesowe. Już pierwszego dnia poznaje Lea Bisseta, przedsiębiorcę, który skrytykował ją w magazynie Forbes. Chcąc załagodzić konflikt, Leo zaprasza Dani na wycieczkę jachtem i kolację o zachodzie słońca. Nie ukrywa też, że jej pragnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu – audiobook
Janusz Filipiak Krzysztof Domaradzki
Poznaj sekret sukcesu twórcy Comarchu Biznesmenem został po czterdziestce, milionerem po pięćdziesią lata mieszkał z rodziną w kawalerce, a dzisiaj wypłaca sobie wielomilionową pensję. Prowokator i kapitalista, filozof i zagorzały kibic. Jak to się stało, że profesor Akademii Górniczo-Hutniczej razem z grupą studentów stworzyłfirmę, która od ponad 25 lat podbija światowy rynek? W swojej bezkompromisowej...Data dostępności:
Data publikacji:
For Sure Not You – ebook
Weronika Ancerowicz
Natalie Forbes właśnie zaczęła swój ostatni rok w prywatnym liceum Westwood Academy. Dziewczyna jest perfekcyjną uczennicą, ulubienicą nauczycieli i w dodatku przewodniczącą szkoły. Jedyną rysą na tym idealnym obrazku jest Blaise Daniels. Natalie od lat toczy z nim walkę, szczerze go nienawidząc. Chłopak to jej kompletne przeciwieństwo: wytatuowany, łamiący wszelkie możliwe zasady, z reputacją wskazującą,...Data dostępności:
Data publikacji:
Czerwony terror – audiobook
Max Czornyj
Wszyscy stojący na naszym szlaku muszą zostać zniszczeni i starci w proch. Obywatel Uljanow. Władimir Iljicz. Lenin. Studium zła w jego najczystszej postaci. Historia człowieka, który przedłożył szalone idee nad życie całych narodów. Opowieść o drodze do bezgranicznej władzy. Drodze usłanej trupami, krwawymi pieniędzmi oraz psychopatycznym cynizmem. Drodze tajnego agenta, zdrajcy i bezwzględnego...Data dostępności:
Data publikacji:
600 kilometrów lodową pustynią – audiobook
Miłka Raulin
Trawers Grenlandii uważany jest za jedną z najbardziej niebezpiecznych wypraw na świecie. Ryzykowne przejście lodowcem pełnym szczelin, stukilogramowe sanie i biała, tylko pozornie jednolita przestrzeń, z którą obcuje się miesiąc. Miłce Raulin się to udało. Została trzecią i najmłodszą Polką, która pokonała grenlandzką krainę. Przed nią przez blisko 30 lat podobnego wyczynu dokonała jedynie dziesiątka...Data dostępności:
Data publikacji:
Donald Trump. Przedsiębiorca i polityk – audiobook
Łukasz Tomys dr Piotr Napierała
"Czy widzisz tego żebraka? Jest bogatszy ode mnie, bo nie ma nic, a tymczasem ja jestem kilkaset milionów dolarów na minusie". Tak mówił Donald Trump w latach 90. XX wieku w chwili największego upadku. Dziś jest prezydentem Stanów Zjednoczonych i jednym z najbogatszych ludzi na świecie. W jaki sposób podźwignął się z zapaści i doszedł do fortuny ? Magazyn “Forbes” wycenia majątek Donalda Trumpa...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: