grach
Liczba pozycji: 8
Ponadczasowe historie miłosne Barbary Cartland: Diamentowa gwiazda - Ponadczasowe historie miłosne Barbary Cartland 132 – ebook
Barbara Cartland
Lina Cressingotn jest córką hrabiego, który popada łatwo w nałogi, pije oraz jest oddany hazardowi. W swoich licznych grach przy karcianym stole towarzyszy mu jego przyjaciel, podstarzały sir Hector. Wplątuje hrabiego w liczne tarapaty finansowe, a za ich zadośćuczynienie chce poślubić piękną córkę hrabiego Linę. Ojciec długo broni się przed tym pomysłem, ale popadając w coraz większe tarapaty finansowe,...Data dostępności:
Data publikacji:
B jak Bauhaus – ebook
Deyan Sudjic
Tytuł przewrotny, bo autor, wybitny brytyjski krytyk dizajnu, nie tylko o Bauhausie pisze: A jak autentyk, B jak Bauhaus, C jak cztery kółka – i tak aż do końca alfabetu. To subiektywny, wycinkowy, ale jednocześnie fascynujący portret przedmiotów z których powstał (i nadal powstaje!) nowoczesny świat. Deyan Sudjic, dyrektor Design Museum w Londynie, w kilkudziesięciu niedługich rozdziałach z równą...Data dostępności:
Data publikacji:
Świat z boku – ebook
Grzegorz Dobiecki
Gdzie indziej nie jest piękniej niż u nas Kto odpowiada za śmierć 150 tysięcy Amerykanów? Komu grozi wojna domowa, a gdzie żyje się jak w więzieniu? Który region świata jest bardziej skomplikowany niż montaż mebli w Ikei? I dlaczego Namibia stroi fochy na Niemców? Jakimi absurdami zadziwiają nas Wschód i Zachód? Nonsensy zagranicy wytyka Grzegorz Dobiecki, który z cyklem Świat z boku występuje w...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyberpunk 1982-2020 – ebook
Michał Wojtas
Cyberpunk to nocna metropolia rozświetlona neonami w każdym języku świata, z plątaniną uliczek, na których można kupić cybernetyczną miłość, przeżyć czyjeś wspomnienia, wszczepić dodatkową rękę i zostać przerobionym na organy zamienne. W tym popkulturowym labiryncie twoim przewodnikiem będzie Michał Wojtas, prezentujący olbrzymie grono twórców – od azjatyckich po amerykańskich – którzy, inspirując...Data dostępności:
Data publikacji:
Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny. Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce – ebook
Opracowanie zbiorowe
Obecnie, gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawalnych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dzisiaj? Po świecie komputerów 8 bitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie – ebook
Blake J. Harris
" Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Wzorce 4: Prawidła geopolitycznej gry o przetrwanie – ebook
Piotr Plebaniak Andrzej Byrt Andrzej Kruczyński
Przetrwanie, przewidywalność, dźwignie oddziaływań, rozliczalność. Gdy zrozumiesz te cztery kardynalne pojęcia, zrozumiesz zachowanie ludzi władzy, w tym decydentów imperiów. Ta książka to wizja prawideł geopolityki stworzona przez autora bestselerowych 36 FORTELI. To m.in. 40 map i 73 eseje na temat państw i logiki ich rywalizacji. WIZJA: Widoczna na tyle okładki baryłka ropy, kosztuje w hurcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry – ebook
Jason Schreier
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania...Data dostępności:
Data publikacji: