gronie
Liczba pozycji: 3
Jak zbudować efektywny dział marketingu? – audiobook
Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipoalergiczni 2019 nr 19_08 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Nie potrzebujemy już nowych marek, nowych produktów czy kolejnych kolorowych czasopism. Potrzebujemy ich mniej. To, czego nam brakuje to etyki po stronie producentów, wiedzy po stronie konsumentów i uczciwości po stronie mediów. Jeśli nie nastąpi radykalna poprawa sytuacji, będziemy zmuszeni wziąć sprawy w swoje ręce – odstąpić od schemizowanej żywności oferowanej przez hipermarkety, od toksycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Brzydka prawda. Kulisy walki Facebooka o dominację – audiobook
Sheera Frenkel Cecilia Kang
Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów – dzieje Facebooka. Spokojnie, oddychajcie głęboko. Słyszymy was. - Mark Zuckerberg, wrzesień 2006 Nigdy nie mieliśmy zamiaru was zdenerwować. - Sheryl Sandberg, lipiec 2014 Przepraszam i obiecuję poprawę. -Mark Zuckerberg, wrzesień 2017 Popełniliśmy...Data dostępności:
Data publikacji: