gry
Liczba pozycji: 66
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Scenariusze animacyjne – ebook
Zuzanna Skonieczna
Scenariusze animacyjne jest to zbiór 24 propozycji na zabawę tematyczną dla grup w różnym przedziale wiekowym. Zawsze można dobrać poziom wiedzy pod daną grupę wiekową. Książka powstała po to, by pomóc w organizacji zabaw zarówno w szkole jak i w domu czy na wyjeżdzie.Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Koniec gry – audiobook
Dawid Ogrodnik Damian Jankowski
Bez autocenzury. Dawid Ogrodnik pierwszy raz o sobie Był Tomkiem Beksińskim w Ostatniej rodzinie , Rahimem z Paktofoniki w Jesteś Bogiem , księdzem Janem Kaczkowskim w Johnnym . A jaki naprawdę jest Dawid Ogrodnik? W intymnej rozmowie z Damianem Jankowskim mówi o życiu poza planem filmowym: o przemocy, mobbingu i nałogach, o szukaniu sobie miejsca, o wychowywaniu córki. Gdzie kończy się gra, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Eksploracja danych na przykładzie wybranej gry losowej – ebook
Ilona Bednarska
Książka stanowi wprowadzenie do zagadnienia eksploracji i baz danych. Zawiera konkretne rozwiązania stworzone w języku Java oraz C# oraz prezentuje kody źródłowe aplikacji.Data dostępności:
Data publikacji:
Upadek smoka. Tajemna historia Dungeons & Dragons – audiobook
Ben Riggs
Historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze Dungeons & Dragons Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona oryginalna gra Dungeons & Dragons wydana przez Tactical Studies Rules w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry RPG. Przez następne dwie dekady TSR odnosiła sukcesy, wydając ...Data dostępności:
Data publikacji:
Sherwood – audiobook
Tomasz Pacyński
Minęło wiele lat od śmierci Robin Hooda, jednak jego legenda jest wciąż żywa. Do Sherwood przybywa Jason - mężczyzna złej sławy, kanciarz, który naraził się, siadając do gry w kości z niebezpiecznym człowiekiem. Na miejscu spotyka Matcha - niegdyś członka bandy Robin Hooda, dziś mieszkańca leśnego klasztoru. Bohaterowie mają złowieszcze wizje dotyczące przyszłej zagłady i próbują jej zapobiec.Data dostępności:
Data publikacji:
Nagła śmierć kibica – audiobook
Jerzy Edigey
Grupa znajomych spotyka się przy brydżu. Niewinna rozrywka ma tragiczny finał - jeden z graczy umiera. Wezwana na miejsce Milicja ma ustalić, czy to efekt nieszczęśliwego wypadku czy morderstwo z zimną krwią. W toku śledztwa okazuje się, że każdy uczestnik gry miałby powód, by zabić swojego towarzysza zza stołu.Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Data publikacji: