gry
Liczba pozycji: 40
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Scenariusze animacyjne – ebook
Zuzanna Skonieczna
Scenariusze animacyjne jest to zbiór 24 propozycji na zabawę tematyczną dla grup w różnym przedziale wiekowym. Zawsze można dobrać poziom wiedzy pod daną grupę wiekową. Książka powstała po to, by pomóc w organizacji zabaw zarówno w szkole jak i w domu czy na wyjeżdzie.Data dostępności:
Data publikacji:
Koniec gry – audiobook
Anna Onichimowska
Alek ma siedemnaście lat i powoli zaczyna się usamodzielniać. Niedawno podjął dorywczą pracę u znanego reżysera teatralnego, wyjechał do Londynu, by dorobić. Ma kochającą dziewczynę. Z pozoru niczego mu nie brakuje. Chłopak jednak powoli zdaje sobie sprawę, że nie jest ze sobą do końca szczery. Zaczyna zauważać, że interesują go mężczyźni. Jak powie o tym rodzinie, przyjaciołom i dziewczynie, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Lud ukraiński. T. 2 : jego pieśni, bajki, podania, klehdy, zbobony, obrzędy, zwyczaje, przysłowia, zagadki, zamawiania, sekreta lekarskie, ubiory, tańce, gry itd. – ebook
Albert Antoni Marcinkowski
Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Eksploracja danych na przykładzie wybranej gry losowej – ebook
Ilona Bednarska
Książka stanowi wprowadzenie do zagadnienia eksploracji i baz danych. Zawiera konkretne rozwiązania stworzone w języku Java oraz C# oraz prezentuje kody źródłowe aplikacji.Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja pierwsza mitologia. Księga I – audiobook
Katarzyna Marciniak
"Moja pierwsza mitologia" odkryje przed tobą starożytną magię greckich i rzymskich mitów, a także związanych z nimi wyrażeń i zwrotów do dziś używanych w języku polskim. Spotkasz tu maleńkiego Zeusa w kozim żłobku, Heraklesa na lekcji matematyki, wielu innych bogów i herosów, a także całe stada mówiących zwierząt. Apollo i telefon komórkowy? Hydra i gry komputerowe? Tak! Wystarczy odrobina wyobraźni,...Data dostępności:
Data publikacji:
Niebezpieczna zabawa – audiobook
Daniel Zimakoff
Noah i Carl nie mogą grać w gry komputerowe. Muszą iść na dwór i się bawić, mimo że na zewnątrz jest zimno. Ale co mają tam robić? W końcu Carl wpada na pomysł. Bardzo niebezpieczny pomysł. I oczywiście wszystko idzie nie tak jak powinno. W lesie wybucha pożar! Czy chłopcy zdobędą się na odwagę, żeby poprosić o pomoc zgorzkniałego, starego mężczyznę z wielkim, przerażającym psem? Niezwykle ciekawa...Data dostępności:
Data publikacji: