gry komputerowe
Liczba pozycji: 5
Narodziny gatunku FPS – ebook
Luke Chambers
FPS, czyli First Person Shooter to jeden z najważniejszych gatunków gier komputerowych. Dzięki takim grom jak Wolfenstein 3D czy Doom, gracze na całym świecie pokochali komputerowe strzelaniny z widokiem pierwszoosobowym. Jednak nie były to pierwsze gry… Gatunek ten powstał już w roku 1973. Poznaj historię rozwoju gatunku, a także przeczytaj o dwudziestu pięciu najbardziej wartych uwagi grach.Data dostępności:
Data publikacji:
Niebajka – ebook
Raymond E Feist
Odosobniona farma, prastary las i czyhające starożytne zło. Poszukując nowych inspiracji, znany amerykański filmowiec opuszcza ciepłą Kalifornię wraz z rodziną, by zamieszkać na farmie w stanie Nowy Jork. Ich nowy dom, otoczony przez ciemny las, szybko ujawnia swoje mroczne sekrety. Wkrótce życie rodziny zamienia się w walkę o przetrwanie w obliczu niewyobrażalnego terroru. Czy rodzinie uda się pokonać...Data dostępności:
Data publikacji:
Autorskie prawa osobiste twórców gier komputerowych – ebook
Jacek Markowski
Gry komputerowe stały się powszechną formą rozrywki, cechującą się niebywałym potencjałem gospodarczym. Ich złożoność oraz często ogromny rozmach, przejawiający się w możliwości eksploracji rozległych wirtualnych światów, sprawiają iż badana materia jest dużym wyzwaniem pod względem prawnym, którą nauka prawa winna być żywo zainteresowana. Monografia kierowana jest przede wszystkim do osób, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyngle – ebook
Michał Idzikowski
Opowieść „ CYNGLE ” rozpoczyna się w Międzyrzecu Podlaskim w czerwcu 1999r. Główni bohaterowie wychowani na „ Psach ” Pasikowskiego, Dżino, Enrico i Mały, mieszkają na jednym osiedlu. Przyjaźnią się od dziecka. Dżino, były żołnierz, uczestnik misji pokojowej w Bośni i Hercegowinie, były najemnik z Kosowa, otrzymuje propozycję pracy od swego byłego dowódcy. Teraz jest on grubą...Data dostępności:
Data publikacji:
Dobra wirtualne z perspektywy użytkowników i dostawców treści. Prawne uwarunkowania obrotu – ebook
Jakub Wyczik
Publikacja poświęcona jest cywilnoprawnym aspektom dóbr wirtualnych , stanowiąc jednocześnie zaktualizowaną i rozszerzoną wersję pracy uhonorowanej I nagrodą przez Jury XVIII edycji konkursu na najlepszą pracę naukową na temat własności intelektualnej organizowanego przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej. Dobra wirtualne to niematerialne przedmioty oraz waluty funkcjonujące w grach lub społecznościach...Data dostępności:
Data publikacji: