href
Liczba pozycji: 9
StartUp Magazine – e-wydanie – 1/2020
Magazyn skierowany do młodych przedsiębiorców zaczynających przygodę z biznesem. Pismo ma na celu dostarczać pomysłów, odkrywać talenty, łamać stereotypy i otwierać umysły. Zawiera inspirujące teksty i wywiady z tymi, którzy już osiągnęli sukces. Więcej: startupmagazine.plData dostępności:
Data publikacji:
Cena: 18,90 zł
Opinie o produkcie19,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł- Dostęp online PDF
Przygody Hucka (przeł. Teresa Prażmowska) – ebook
Mark Twain
Przygody Hucka , inny tytuł tłumaczenia Przygody Hucka Finna (tytuł oryginalny Adventures of Huckleberry Finn ) - powieść dla młodzieży amerykańskiego pisarza Marka Twaina z 1884r.; pierwsze wydanie polskie - 1898 r. To kontynuacją Przygód Tomka Sawyera , lecz głównym bohaterem jest Huckleberry Finn, występujący wcześniej w Przygodach Tomka jako postać drugoplanowa. Uciekając od brutalnego ojca alkoholika,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawne aspekty procesu inwestycyjnego – ebook
Krzysztof Andrzej Wąsowski Maksymilian Cherka Filip Elżanowski
Stan prawny na 1.06.2009 r. "Praca zbiorowa pt. Prawne aspekty procesu inwestycyjnego - zagadnienia praktyczne stanowi ciekawy przykład połączenia na gruncie spójnego w swym zamyśle opracowania wykładu teoretycznych i praktycznych aspektów stosowania regulacji o charakterze administracyjnoprawnym. Jej autorzy, będący w większości aktywnymi zawodowo prawnikami, zaangażowanymi równocześnie w pracę naukową...Data dostępności:
Data publikacji:
Ciężarówki i Logistyka – e-wydanie – 4/2024
CIĘŻARÓWKI i LOGISTYKA, miesięcznik Ogólnopolski miesięcznik „Ciężarówki i Logistyka” jest czasopismem zajmującym się tematyką transportu drogowego i logistyki. Prezentuje samochody ciężarowe, dostawcze, autobusy, pojazdy specjalistyczne, naczepy, przyczepy, środki zabezpieczania ładunków i inny sprzęt używany w działalności transportowej. Wiele uwagi poświęca sprawom przewoźników...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być zjawiskiem negatywnym? Jak postępować gdy konflikt wybuchnie? Walczyć czy negocjować? Zwyciężać czy szukać kompromisów? Czy...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Legalne sposoby uniknięcia odpowiedzialności, za naruszenia czasu jazdy i okresów prowadzenia pojazdów, przez kierowców zawodowych – audiobook
Mariusz Miąsko
Czy wiesz, ze Legislator Unii Europejskiej, Wytyczne Komisji Europejskiej, Wytyczna GITD oraz ustawodawca polski pozwalają jeździć dłużej na TC dłużej do 30 minut dziennie? Między innymi odpowiedzi na to pytanie udzieli Państwu pierwszy prawniczy przewodnik na rynku w formie dwóch audiobooków wydany przez Kancelarię Prawną Viggen sp.j. Pierwsza część przewodnika to unikalne n agranie, prezentujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: